Honda HR-V | Powrót do Europy?

Honda HR-V powraca. Już w 2015 roku protoplasta wszystkich crossoverów ma pojawić się na rynku amerykańskim, ale i być może wróci również do europejskiej oferty
Honda Civic Type-R ConceptHonda Civic Type-R Concept

Nowy HR-V oferowany jest w Japonii pod nazwą Vezel od 2013 roku. Teraz crossover trafi do salonów sprzedaży w USA. Honda podobno rozważa powrót tego modelu do Europy. Poprzednia wersja HR-V 1999 - 2006 może i nie była hitem sprzedaży, ale przyczyniła się do odmłodzenia wizerunku marki.

Używane Hondy HR-V

HR-V otrzyma identyczne jednostki napędowe co Vezel. Będzie 4 cylindrowy silnik o pojemności 1,5 litra o mocy 115 KM oraz wersja hybrydowa z tą samą jednostką napędową wzmocnioną silnikiem elektrycznym. HR-V konkurować będzie z takimi modelami jak: Nissan Juke, Audi Q3, BMW X1 czy Renault Captur.

ZOBACZ TAKŻE :

Honda Civic Tourer od 81 400 zł!

Honda Civic TourerHonda Civic Tourer

Więcej o:
Komentarze (5)
Honda HR-V | Powrót do Europy?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • nicpon007

    Oceniono 11 razy 11

    Design może nie powala na kolana, ja nie odróżniam tych dzisiejszych SUVów i crossoverów. Ale nowy HR-V to na pewno krok w dobrym kierunku. Życzę Hondzie powodzenia, ale niech nie zapomina też o tym, że kiedyś była liderem w motosporcie :) Przydałby się w ofercie prawdziwy spadkobierca kultowego CRXa :)

  • Gość: woda

    Oceniono 2 razy 2

    Zrobili z nie taką quaszquę. Na pewno się sprzeda;)
    A pierwsze HRV były paskudne, takie wanienki na kołach

  • Gość: Piter

    Oceniono 1 raz 1

    Jestem bardzo na TAK jeśli chodzi o nową HR-V (świetny wygląd, funkcjonalność, mega pojemność kufra + magic seats , tu konkurenci zostają w tyle i zapewne bezawaryjność niczym u Jazza) nawet cene można by przełknąć... ale DLACZEGO w Europie nie bedzie dostepna NAJLEPSZA jednostka napędzająca to tego auto taka jaka najczesciej sprzedaje się w Japonii i USA?
    Czyli sprawdzona czy to w UFO lub nawet najnowszych civicach konstrukcja:
    1.8L 140KM (9s do setki) + niskie spalanie i łancuch rozrzadu. + napęd 4x4,
    Brak tej jednostki w ofercie H na całą Europe to jakaś kpina...!

    W zamian dostajemy wynalazek nowszą ale wysiloną konstrukcję 1,5L na wtrysku Bezpośrednim i ponad 10s do setki i napęd WYŁĄCZNIE na przednią oś...
    USA i Japonia za ta sama cene w salonie w USA)
    dostają 4x4 i silnik idealny do tego auta oszczędny i dynamiczny 1.8L 140KM sprawdzony od lat i trwały z osiągami 9s do setki w dodatku bez wtrysku bezpośredniego.

  • Gość: liet

    Oceniono 5 razy 1

    Patrząc na specyfikację, to mimo współdzielenia płyty podłogowej z Hondą Jazz (2015), autko gabarytami będzie konkurować z ASX'em, Yeti czy Qashqai'em. Bryła nie porywa, ale jest więcej niż poprawna, można nawet powiedzieć że ładna. Wnętrze spójne z pozostałymi modelami, funkcjonalne, może trochę zbyt cukierkowe, raczej nie będzie się kojarzyć z autami klasy premium. In plus - magic seats znane z modeli Jazz i Civic oraz spory bagażnik (~410l). Prześwit (zależny pewnie od wersji silnikowej) to 185 mm, także HR-V równa do średniej w klasie. Niewiadomą pozostają silniki (mówi się o 1.5 129KM), aczkolwiek zakładam, że 1.6 i-DTEC się pojawi. Znając polskiego dystrybutora, cena będzie mało atrakcyjna (wystarczy spojrzeć na Civic'a w wersji kombi) żeby auto nie skanibalizowało większego CR-V. Obstawiam, że podstawowa wersja będzie kosztowała około 75.000, (pewnie 74.500). Jeżeli moje przewidywanie się sprawdzi, to raczej nie wróżę temu modelowi wielkiego sukcesu. Obym się mylił, bo bądź co bądź cenię tę markę (obecnie jeżdżę Civic'iem VIII w wersji sedan)

  • Gość: Filister

    Oceniono 12 razy 0

    Samochód niezbyt urodziwy, paleta silników do wyboru bieda, z dizlem pewnie dobiją do około 100k, hondo kierunek w którym idziesz mi się nie podoba.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX