Zacznijmy od zmian w wyglądzie. Nowy Touareg otrzymał większe reflektory, które standardowo są wyposażone w światła biksenonowe, nowy grill z czterema, a nie dwiema listwami, oraz przeprojektowany pas przedni. Z tyłu, tak jak z przodu, samochód wizualnie poszerza nowy zderzak z wkomponowanym dyfuzorem pomiędzy dwiema końcówkami wydechu i światłami przeciwmgielnymi w technologii LED. Lifting nadwozia wieńczą inne obudowy lusterek, nowe wzory aluminiowych obręczy kół i nowe kolory lakieru.
Ile kosztuje Volkswagen Touareg?
We wnętrzu SUV-a również można wybierać spośród nowych kolorów skórzanej tapicerki. Nowe są również dekoracyjne elementy wykończenia wnętrza i oświetlenie wybranych instrumentów (czerwone zamiast białego). Uzupełniono również listę wyposażenia dodatkowego, m.in. o zmodyfikowany aktywny tempomat, który wyposażono w system ruszania i zatrzymywania się w korku oraz funkcję awaryjnego hamowania przy niskich prędkościach.
Volkswagen deklaruje, że jednostki napędowe Touarega zostały zoptymalizowane pod kątem niższego zużycia paliwa i spełniają normę emisji spalin Euro 6. Przy okazji wzrosła moc drugiego wariantu silnika 3.0 V6 TDI, z 245 do 258 KM (podstawowy ma nadal 204 KM). Na niektórych rynkach z oferty znikną silnik 4.2 V8 TDI i wersja hybrydowa. W celu obniżenia spalania, SUV seryjnie wyposażony jest w opony o niższych oporach toczenia, system start/stop, funkcję wybiegu w automatycznej skrzyni biegów i układ odzyskiwania energii kinetycznej.
Na polskim rynku zmodernizowany Volkswagen Touareg będzie dostępny od października.
ZOBACZ TAKŻE: