40 lat Mitsubishi w Polsce | Limitowana edycja Evo X

Mitsubishi świętuje w tym roku 40 lat obecności na polskim rynku. Z tej okazji Lancer Evolution X otrzymał specjalne pakiety wyposażenia i nową atrakcyjną cenę
Mitsubishi Lancer Evolution | X oznacza koniec? Mitsubishi Lancer Evolution | X oznacza koniec?

Dla podkreślenia ważnej, czterdziestej rocznicy obecności Mitsubishi Motors w Europie, polski oddział marki spod znaku Trzech Diamentów wprowadził do sprzedaży jubileuszową serię 40 egzemplarzy legendarnego, supersportowego modelu Mitsubishi Lancera Evolution z 2014 roku modelowego. Limitowana seria tego kultowego pojazdu jest dostępna w wielu opcjach, także w mocniejszych wersjach 330 KM i 360 KM, z bogatymi pakietami wyposażenia w przystępnej cenie.

Specjalna jubileuszowa seria dostępna w niespotykanie niskich cenach (od 154 990 zł) obejmuje 295-konne wersje 2.0 GSR z manualną, pięciobiegową przekładnią 5MT i 2.0 MR TC-SST  - ze sportową, 6-biegową, półautomatyczną przekładnią Twin Clutch SST (TC-SST), która łączy precyzję skrzyni manualnej z komfortem automatycznej przekładni. To gratka dla amatorów mocnych wrażeń - podczas jazdy w trybie Super Sport biegi zmieniane są w sposób, jaki robiłby to profesjonalny kierowca na torze wyścigowym.

W gamie modelu 2014 znalazła się też nieoferowana dotąd wersja 2.0 GSR 5MT GT330 i znana już 2.0 MR TC-SST GT330 w których klienci znajdą dodatkowo układ wydechowy HKS a centralna jednostka sterująca ECU regulowana jest przy pomocy oprogramowania firmy ECUTEC. Lancer Evolution GSR 5MT GT330 i MR TC-SST GT330 o mocy 330 KM i maksymalnym momencie obrotowym 430 Nm osiąga prędkość 100 km/h w 4,9 sekundy.


Sprawdź ceny Lancera Evolution w Polsce


Lancer Evolution MR GT330, podobnie jak MR TC-SST dostępny jest z fabrycznym pakietem High Performance, który obejmuje kolejne udoskonalenia w zakresie osiągów, przyczepności, prowadzenia i stabilności toru jazdy. W skład pakietu wchodzą: jednorurowe amortyzatory Bilstein, sprężyny śrubowe Eibach, 18-calowe obręcze kół BBS z kutego aluminium, dwuczęściowe przednie tarcze hamulcowe Brembo, które pozwalają zredukować masę każdego koła o 1,3 kg oraz zapewniające lepszą przyczepność opony z usztywnionym opasaniem bocznym.

Lancer Evolution | Ktoś chce mu zaszkodzić?Lancer Evolution | Ktoś chce mu zaszkodzić?

Mitsubishi Lancer Evolution 2.0 GSR 5MT GT360 z pięciobiegową skrzynią manualną oferuje dodatkowy pakiet wyposażenia, w skład którego wchodzi układ wydechowy i dolotowy firmy HKS (tylny tłumik oraz regulacja centralnej jednostki sterującej ECU przy pomocy oprogramowania firmy ECUTEC), orurowanie intercoolera i turbotimer.  Dla bezpieczeństwa zamontowano tu zestaw zegarów kontrolnych firmy DEFI, które dają obraz prawidłowej pracy silnika pokazując temperaturę oleju, ciśnienie doładowania oraz temperaturę spalin. Lancer Evolution 5MT GT360 dysponuje mocą 360 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 sekundy a maksymalny moment obrotowy to 460 Nm.

Za dodatkowe 6500 zł nabywcy wersji GSR mogą dokupić tak zwany pakiet NAVI. Oznacza on wyposażenie samochodu w stację multimedialną Alpine INE-W970BT z ekranem dotykowym LCD o przekątnej 6,1 cala, nawigacją satelitarną, odtwarzaczem płyt CD/DVD, obsługą formatów MP3/WMA/ACC, wbudowanym modułem Bluetooth i portem USB. Stacja jest kompatybilna z urządzeniami iPod/iPhone. W pakiecie z nawigacją znajdą się również głośniki renomowanej firmy DLS: przednie  - DLS RS6N (system dwudrożny odseparowany i tylne współosiowe DLS 126. Przednie i tylne drzwi samochodu są specjalnie wyciszone.

Dzięki pakietowi ALCANTARA w cenie 5000 zł klienci decydujący się na zakup Lancera Evolution 2014 otrzymają obszycie górnej części kokpitu oraz boczków drzwi oryginalną Alcantarą w kolorze grafitowym.

Oto cennik jubileuszowej serii 40 egzemplarzy modelu Mitsubishi Lancer Evolution 2014:


Lancer Evolution 2.0 GSR 5MT 154 990 zł

Lancer Evolution 2.0 GSR 5MT GT330 164 990 zł

Mitsubishi Lancer Evolution 2.0 GSR 5MT GT360 186 990 zł

Lancer Evolution 2.0 MR TC-SST 179 990 zł

Lancer Evolution 2.0 MR TC-SST GT330 189 990 zł

Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy 1900 zł.

Pakiet Alcantara 5000 zł

Pakiet NAVI  6500 zł

ZOBACZ TAKŻE:

Lancer Evolution RS wraca nad Wisłę

Lancer Evolution RS wraca nad Wisłę

Więcej o:
Komentarze (10)
40 lat Mitsubishi w Polsce | Limitowana edycja Evo X
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • mistermadmat

    Oceniono 5 razy -5

    ..dzisiejsze Mitsubishi to mega syf ,i nic nie ma wspólnego z autami wyprodukowanymi w 20 wieku - zapytajcie koncern F o [r] d a może będzie znal odpowiedż ......

  • Gość: Athos

    Oceniono 1 raz -1

    Mitsu to najpiekniejszie i najlepsze autka EVER. A przy tym zero awaryjności – z moim Lancerem jeżdżę do Japan Auto k Wawy tylko na przeglądy, literalnie zero, zero problemów. Jak ktoś lubi przepłacać i wozić się po mechanikach to polecam za to auta francuskie :D

  • Gość: gościara

    Oceniono 2 razy 0

    Szybkie to EVO... Do setki prawie tak szybkie, jak nowa beemka trójka wdizlu (335xd)... Taki żarcik, ale ta beemka osiąga 100km/h w 4,7s!

  • delbana

    Oceniono 1 raz 1

    Mistubishi jako jedyna japonska marka ma jeszcze tzw legendarna japonska niezawodnosc.samochody moze nie grzesza uroda ale nie psuja sie.lancera ma swietny ponadczasowy wyglad.oczywiscie sa to samochody nie dla kazdego z zwlaszcza nie dla motlochu.

  • aprox99

    Oceniono 4 razy 2

    A gdzie nastepca Carismy i Galanta?Mitsubishi idzie na psy

  • patrzy-kat

    Oceniono 13 razy 13

    A nieee no jak w takiej pezystępnej cenie, to wezmę dwa.

  • Gość: Remek

    Oceniono 17 razy 17

    Ale moze z okazji 40lecia MMC w PL jakis krotki opis historyczny. Od kiedy pierwsze oficialne przedstawicielstwo, jaki byl 1 oferowany model , ile sprzedano aut w ciagu tych 40 lat i inne ciekawostki.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX