Salon Nowy Jork 2014 | Ford Focus sedan po liftingu

Ford zaprezentował kolejną wersję nadwoziową Focusa po modernizacji. Oficjalny debiut nastąpi podczas New York International Auto Show. Na sportową odmianę ST musimy jeszcze poczekać

Ford Focus ST z Dieslem

Premiera nowego czterodrzwiowego Focusa była tylko kwestią czasu, ponieważ zmodernizowany kompakt Forda w wariantach pięciodrzwiowym i kombi zadebiutował w marcu na salonie w Genewie.

Znajdź swojego wymarzonego Forda Focusa

Sedan upodobnił się więc do pozostałych odmian nadwoziowych, otrzymując nowy przód. Z tyłu największą zmianą są przestylizowane lampy. Wnętrze zdążyliśmy już poznać przy okazji marcowej premiery kompaktu. Kabina została lepiej wyciszona, zamontowano nową kierownicę, a na desce rozdzielczej umieszczono mniej przycisków. Auto można wyposażyć w system SYNC 2 z 8-calowym ekranem dotykowym i zaawansowanym system kontroli głosowej. W amerykańskiej ofercie będzie już też dostępna benzynowa jednostka 1.0 EcoBoost z 6-stopniową, ręczną skrzynią biegów.

Na zdjęciach możecie oglądać samochód z pakietem sportowym SE, na który składają się drobne modyfikacje nadwozia, łopatki przy kierownicy w przypadku automatycznej przekładni, inaczej zestrojone zawieszenie i 17-calowe obręcze kół.

Ford Focus jest samochodem globalnym, który powstaje w ośmiu fabrykach na całym świecie: w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Rosji, Chinach, Wietnamie, Tajlandii i Argentynie. Wszystkie zakłady mają roczną zdolność produkcyjną na poziomie ponad 1,5 mln egzemplarzy. Od debiutu Focusa w 1998 roku, Ford sprzedał w sumie ponad 12 mln sztuk tego modelu.

ZOBACZ TAKŻE:

Salon Genewa 2014 | Ford Focus po liftingu

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.