Citroen DS 5LS R | Sedan o sportowym charakterze

Na salonie samochodowym w Pekinie Citroen zaprezentuje koncepcyjną, 300-konną wersję R modelu 5LS, sprzedawanego od niedawna wyłącznie w Chinach pod marką DS
Citroen DS 5LS R Sedan o sportowym charakterze Na salonie samochodowym w Pekinie Citroen zaprezentuje koncepcyjną, 300-konną wersję R modelu 5LS, sprzedawanego od niedawna wyłącznie w Chinach pod marką DS Na salonie samochodowym w Pekinie Citroen zaprezentuje koncepcyjną, 300-konną wersję R modelu 5LS, sprzedawanego od niedawna wyłącznie w Chinach pod marką DS. Prototyp cechuje się poszerzonym rozstawem kół przednich, obniżonym o 15 mm zawieszeniem i jednostką napędową o pojemności 1,6 litra z turbodoładowaniem, która generuje 300 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego. Auto wyposażono w skrzynię biegów sterowaną za pomocą manetek przy kierownicy. Modyfikacjom poddano też podwozie i układ hamulcowy. Sportowe smaczki znajdziemy również na zewnątrz w postaci nakładki na przednim zderzaku i listew bocznych z włókna węglowego oraz dyfuzorze w tylnym zderzaku. Uwagę zwracają 20-calowe, trójkolorowe obręcze kół o oryginalnym wzorze. O najmocniejszej wersji modelu informują także oznaczenia "R" na masce, drzwiach i na klapie bagażnika. Wnętrze pojazdu jest luksusowe, ale utrzymane w sportowym duchu. Cała kabina aż po deskę rozdzielczą i kierownicę została wykończona skórą i alcantarą. Projektanci dużo uwagi poświęcili detalom, czego dowodami są: nowa tapicerka w stylu bransolety, zegarek ze skóry tłoczonej ze wzorem DS, elementy z włókna węglowego na kierownicy, panelach drzwi i klamkach oraz analogowy zegarek na konsoli centralnej. Salon samochodowy w Pekinie potrwa od 20 do 29 kwietnia.
Citroen DS5 Citroen DS5 - test

Prototyp cechuje się poszerzonym rozstawem kół przednich, obniżonym o 15 mm zawieszeniem i jednostką napędową o pojemności 1,6 litra z turbodoładowaniem, która generuje 300 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego. Auto wyposażono w skrzynię biegów sterowaną za pomocą manetek przy kierownicy. Modyfikacjom poddano też podwozie i układ hamulcowy.

Sportowe smaczki znajdziemy również na zewnątrz w postaci nakładki na przednim zderzaku i listew bocznych z włókna węglowego oraz dyfuzorze w tylnym zderzaku. Uwagę zwracają 20-calowe, trójkolorowe obręcze kół o oryginalnym wzorze. O najmocniejszej wersji modelu informują także oznaczenia "R" na masce, drzwiach i na klapie bagażnika.

Citroen - sprawdź oferty specjalne

Wnętrze pojazdu jest luksusowe, ale utrzymane w sportowym duchu. Cała kabina aż po deskę rozdzielczą i kierownicę została wykończona skórą i alcantarą. Projektanci dużo uwagi poświęcili detalom, czego dowodami są: nowa tapicerka w stylu bransolety, zegarek ze skóry tłoczonej ze wzorem DS, elementy z włókna węglowego na kierownicy, panelach drzwi i klamkach oraz analogowy zegarek na konsoli centralnej.

Salon samochodowy w Pekinie potrwa od 20 do 29 kwietnia.

ZOBACZ TAKŻE:

Taki jest nowy Citroen C1

Nowy Citroen C1

Więcej o:
Komentarze (5)
Citroen DS 5LS R | Sedan o sportowym charakterze
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: CONAN

    Oceniono 29 razy 19

    Przez streotypy typu ze niemieckie auta sa najlpesze, a farcuzy to szmalc itd. na drogach europy pelno jest niemieckigo zlomu (chodzi mi o grupe vw glownie) a pieknych czesto znacznie lepszych jesli chodzi o bezawaryjnosc aut z francji jest tak malo. Podobnie zresza z autami z wloch, mam nadzieje ze w koncu ludzie sie ockna i zobacza czym tak naprawde jest obiekt ich westchniec i marzen passat/golf/octavia itd.

  • sonix24

    Oceniono 9 razy -1

    "...i jednostką napędową o pojemności 1,6 litra z turbodoładowaniem, która generuje 300 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego. "
    Jeżeli z takiej pojemności wyciśnięto tyle koni mechanicznych to to już nie silnik samochodowy, to wiertarka :-(

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX