Komentarze (53)
Mercedes C200 | Test | Musi się udać!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: gosc

    0

    telewizor super tylko czy odbiera polsat???

  • Gość: Tadek

    Oceniono 1 raz -1

    Chcialem kupic. Udalem sie do salony. Mieli 184 konny benzyna z 7-biegowym automatem. Komfort gorszy ni Kia Ceed 2012!!! (no niezupelnie, ale..) Automat chyba sie akurat pogniewal na silnik, ale sie znowu komus w MB sufit na leb zwalil.
    Pomimo protestow zony jezdzi Golfem, ktory jest po prostu milszym samochodem niz nowa C-klasa.

  • Gość: babeczka

    0

    Mnie sie podoba,Ale szkoda wydac taka mase pieniedzy na jakis samochod ,nawet jesli jest to Mercedes,Mam swoje Audi A2 juz dobrych kilkanascie lat i jeszcze mi sie nigdy nie zepsol.Bede nim jeszcze dobrych kilkanascie nastepnych lat smigac.Przeciez to tylko srodek transportu.Pozdrawiam.

  • mtor123

    0

    rany ten sam artykuł pod trzecim lub czwartym tytułem
    to już wręcz jest nachalne

  • Gość: MSR

    Oceniono 3 razy 3

    Szanowni Państwo. Po pierwsze, proszę sobie wybić z głowy, że kupując mercedesa ma się auto na całe życie, MB kosztuje dwa razy więcej niż Ford dla tego, że jest produktem ekskluzywnym (choć bym z tym polemizował osobiście) a nie dla tego, że jest szczególnie lepszy, trwalszy (no i na pewno nie pojemniejszy). Każde nowoczesne auto zużywa się podobnie tj. po przejechaniu około 200 - 250 tys km. Jest to przebieg typowy dla okresu eksploatacji 10-15 lat, statystycznie po tym okresie/przebiegu ok 60% egzemplarzy danego modelu ma poważne usterki, producenci nie mają powodu produkować aut trwalszy ponieważ wymóg rynku jest taki, aby nowy model prezentować co ok 5-7 lat, powstaje więc sytuacja, w której klient ma okazję swoje dotychczasowe zużyte auto wymieniać na ten sam model, ale o dwie generacje nowszy. Taka jest aktualnie logika rynku motoryzacyjnego.

  • Marek Pawlik

    Oceniono 2 razy 0

    Za polowe tej sumy można tez kupić porównywalne auto, tańsze w serwisie i o lepszej renomie. Chyba ze ktoś lubi mieć gwiazdę na masce to jego sprawa. Żyjemy w wolnym kraju.

  • Gość: ankecenamon

    Oceniono 4 razy -2

    2litry pojemności i 184 KM, po 250tys silnik będzie się nadawał do wyrzucenia .Podano cenę samochodu a nie podano ceny napraw i serwisu.Ciekawe czy w tym samochodzie mozna samemu wymioenić zarówkę

  • xaddey

    Oceniono 43 razy 35

    W końcu samochód stworzony dla mnie - młodej, studiującej osoby! Koniec poruszania się 2-letnimi Range Roverami. Już myślałem, że nigdy nie kupię nowego Mercedesa, a tu proszę mogę go mięć za jedyne 150 tysięcy. To tak niska cena, że nie jestem pewien co zrobić z resztą tygodniówki od tatusia.

    Taka logika Mercedesa zachęcającego "młodych" do zakupu ich fenomenalnego samochodu.

  • Gość: kaczor

    Oceniono 2 razy -2

    150.000 PLN za kompletnego golasa???
    Wyliczenie ze strony Mercedesa:
    Cena podstawowa 163 500 PLN
    Pakiety 57 283 PLN
    Kolor Czerwień hiacyntu metalik 5 969 PLN
    Elementy ozdobne Elementy wykończenia wnętrza - drewno lipy, wysoki połysk 1 518 PLN
    Wyposażenie dodatkowe 99 643 PLN
    Cena całkowita z VAT 327 914 PLN

  • hansman

    Oceniono 18 razy 4

    nie wiem czy autor mial zaplacone na reklame mercedesa ?

    jak mozna pisac, ze "Audi A4 jest za to tańsze (140 800 zł), ale ma silnik o mocy 170 KM."

    podaje za Audi Polska marzec 2014:

    1.8 TFSI
    125(170) 6 biegów Napęd przedni B 131 400
    1.8 TFSI
    125(170) multitronic Napęd przedni B 140 800
    1.8 TFSI
    125(170) 6 biegów quattro B 144 300
    1.8 TFSI
    88(120) 6 biegów Napęd przedni C 118 900
    1.8 TFSI
    88(120) multitronic Napęd przedni C 128 300
    2.0 TFSI
    165(225) 6 biegów Napęd przedni B 143 600
    2.0 TFSI
    165(225) multitronic Napęd przedni B 153 000
    2.0 TFSI
    165(225) 6 biegów quattro C 156 500
    2.0 TFSI
    165(225) S tronic quattro C 165 900
    2.0 TFSI flexible fuel
    132(180) 6 biegów quattro C 149 300
    2.0 TFSI flexible fuel
    132(180) 6 biegów Napęd przedni B 136 400
    3.0 TFSI
    200(272) S tronic quattro D 217 700

    albo autor jest kretynem albo liczy ze ktos uwierzy w to co pisze. jak ktos nie wie czy brac merca 184 KM golasa za 150k pln to podpowiadam - audi a4 golasa mozna miec za 156k pln w wersji 225 KM i Quattro !

    p.s.
    ja nikogo i niczego nie reklamuje, po prostu czlowiek szukajacy samochodu ma to siebie, ze PORÓWNUJE oferty konkurencji od tego co mu pod nos podstawią...

  • plusik36

    Oceniono 3 razy -1

    Mam nadzieję że poprawili nie tylko wnętrze ale co najważniejsze blachy. Takiego gówna to już nawet Daewoo nie produkuje, W mieście jeżeli jedzie auto w kolorze brunatnym w formie nieregularnej to na 90% Mercedes. Niech mi nikt nie zarzuca że to są auta składane w garażach bo tak się składa że więcej jest sprowadzanych rozbitków innych niemieckich firm. Ale jakoś nie widać na nich tak skorodowanych blach. Tak samo i z dbaniem o samochód. Mało kto dba o samochody z pod litery " F " gdyż nie powoduje to wyraźnej zwyżki przy odsprzedaży. A jednak ich stan jest dużo lepszy. Myślę że mały prztyczek w nos Mercedesowi się należy. Jak się chce brać kasę za markę to trzeba przynajmniej starać się aby na zewnątrz nie było zarzutów.

  • Gość: Lark

    Oceniono 10 razy -2

    184 konie i 7,5sek do 100km/h w takiej krowie? Nie ma takiej opcji..

  • hejadmin1

    Oceniono 8 razy 6

    odgrzewany kotlet z tego artykułu, był już kilka tygodni temu...

  • west_pomeranian

    Oceniono 6 razy 2

    A ja z wielką frajdą jeżdżę Lexusem F sport, a co oznacza klasa "premium" Niemcy powinni uczyć się od Japończyków. Przyjemność jazdy, jakość wykonania, dobór materiałów, silniki V6 i V8, i niezawodność, w tym Japończyków trudno pobić. No, ale w Polsce jest kult niemieckich autek, więc uprzedzę oponentów: wasze protesty i tak mojego zdania nie zmienią :). Nasza prasa i TV jest sponsorowana przez niemieckich producentów aut, więc na reklamy kolejnego niemieckiego auta należy podchodzić z ostrożnością. Najlepiej samemu siąść za kierownicą i przetestować auto podczas jazdy próbnej. Ja zdecydowałem się na Lexusa po miesięcznym testowaniu aut różnych marek, wtedy wybór jest w pełni świadomy. A kasa wszędzie jest duża, ale porównywalna.

  • Gość: Łasica

    Oceniono 3 razy -1

    Szkoda, że stylistycznie jest trochę nudnawe. W204 było stylistycznie niezależne, odrębne od reszty modeli i to było w nim fajne. Tu poszli trochę na łatwiznę.

  • sselrats

    Oceniono 6 razy -2

    Wnetrze porazka. Ludzie kupujta beizacy rocznik poki jest.

  • Gość: mercedesik

    Oceniono 92 razy 84

    chwyt poniżej pasa ze zbiornikiem paliwa: fabrycznie 41 !!! litrów. Chcesz mieć 66 - dopłacaj. Za chwile będą brać kasę za otwierane okna...

  • gostek_gostek

    Oceniono 40 razy 6

    Wiele aut ostatnio próbowało podszywać się pod premium - Audi, VW CC, Skoda Superb, Opel Insignia. Mercedes pokazał tym modelem co to jest premium. Podniósł poprzeczkę do góry tak, że nagle wszystkie te deklaracje o premium stały się tylko pobożnymi życzeniami. Najbardziej w tym wszystkim to należy współczuć audi. Takie nadzieje mieli...

  • Gość: degi

    Oceniono 39 razy 21

    Ten tablet na środku pasuje jak dziura w płocie.
    Poza tym bardzo fajne auto.

  • kebabexpress

    Oceniono 23 razy 7

    nareszcie coś dla mnie, zawsze myślałem że nie kupię nowego auta, to się zmieniło, C klasa spowodowała, że po długich latach ponownie wróciły prawdziwe auta od Mercedesa, brawo!

  • Gość: yo nigga

    Oceniono 6 razy 4

    Tak tylko masz oznaczenie 328i, a tu jest c200 czyli odpowiednikiem jest 320i, który też ma 184 km :)

  • ravpat

    Oceniono 13 razy 11

    320i kosztuje 147 770 a nie 162 289, 162 kosztuje 3 GT

  • Gość: f10

    Oceniono 35 razy -27

    Ładny, szkoda, że silników zapomnieli. Bmw 328i (2.0T) 245KM, 0-100: 5,9s. Dziękuje.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX