Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku

Citroen Grand C4 Picasso 1.6 HDI Exclusive

Citroen Grand C4 Picasso 1.6 HDI Exclusive (fot. Michał Dek)

Prototyp tego samochodu nosił nazwę Technospace, zapowiadał więc sporą dawkę nowoczesnej techniki i oferowanej przestrzeni. Czy nowy Grand C4 Picasso spełnia daną przez Citroena obietnicę?
Komentarze (33)
Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Kono

    Oceniono 82 razy 72

    Autor szuka troche dziury w całym, ekran działa płynnie, a co do przeładowania motywu czyli zmiany wyglądu na zupełnie inny na 12 calowym wyświetlaczu i oburzenia że trwało to aż 58 sek, mam pytanie ile taka zmiana trwa u pozostałych producentów wymienionych na liście? to po pierwsze, a druga sprawa tak podana informacja sugeruje czytelnikom, że ta czynność jest konieczna w normalnej eksploatacji. Otóż nie jest, wybierasz motyw zegarów jaki ci sie podoba i jeździsz a jak sie znudzi to zmieniasz w 58 sekund i tyle. Jak często zmieniacie wygląd zegarów, wygląd konsoli, wygląd radia w starym samochodzie. Jak dają taką możliwość gratis to biore nawet jeżeli to trwa "oburzające 58 sek" Co do wyłączania silnika na światłach to chyba to można wyłaczyć i jeżeli dobrze zrozumiałem producenta to już wczasie dojazdu do świateł możesz wyłączyć silnik dając na luz (trzeba sie przestawić), kondensatory sie ładują gromadząc energię poruszającego się auta i silnik elektryczny uruchamia korzystając z tej energii, główny silnik samochodu jak naciskasz na sprzegło. Wspomaganie kierownicy i hamulców w czasie gdy silnik jest wyłączony działa normalnie !. Poprawcie mnie jeżeli sie mylę! Generalnie nie przepadam za citroenem ale jak ktoś zrobił dobrą robotę to sie szacunek należy, nieważne czy chińczyk czy francuz. Zaskakująco ciekawe auto od citroena tym razem.

  • Gość: Koneser

    Oceniono 49 razy 29

    Sorki ------fakej ----- Jaka ksywa taki komentarz ------ A CITROEN jest The Best!!!!!!!

  • Gość: Arnold

    Oceniono 14 razy 12

    Testowalem Silnik 1.6hdi i 1.6thp. Zdecydowalem sie na benzyne thp, bo kultura pracy byla o niebo lepsza. Diesel byl glosniejszy niz moja 9letnia Verso, wylaczanie silnika na kazdych swiatlach doprowadzalo mnie do szalu. Co do ekranu dotykowego to dziala swietnie i nie zauwazylem zadnego przymulenia. Dotchczasowe wady: w wersji polskiej menu nie ma w nawigacji litery "v". Za granica trzeba przestawic jezyk, by wybrac np. ulice zaczynajaca sie na te litere. Podnozek pasazera w wersji exclusive jest kosztem schowka. Akurat tam by mi sie przydal. Poza tym jak na razie auto idealne dla duzej rodziny i radosc dla taty/ mamy gdy silnik wkreca sie na obroty;-)

  • Gość: XYZ

    Oceniono 12 razy 8

    Mam od 5 lat poprzednika - rewelacja, ale napaliłem się trochę na ten nowy model choć jest minimalnie mniejszy

  • Gość: colo colo

    Oceniono 19 razy 7

    Posiadam to auto od lutego,wczesniej jezdzilem C5 z 2009 roku.Wrazenia po 2 miesiacach,rewelka.Nie zauwazylem tego aby ekran dotykowy nie reagowal na moj dotyk.Bylo zimno nie raz ale zawsze wszystko chodzilo jak trzeba.Skladanie siedzen napewno nie jest jakies skomplikowane.Po 5 minutach wiesz juz wszystko.Mam 187 cm wzrostu i w 3 rzedzie siedzen dalem rade przejechac odcinek okolo 20 km i nie bylo jakiejs tragedii.Osoby nizsze ode mnie napewno nie beda mialy prawa narzekac.Tak jak ktos to napisal,zmiana wygladu moze i trwa 58 sekund ale czy tak czesto go zmieniamy?Raz na ruski rok jak mi sie znudzi.Wyglad auta moge okreslic jednym slowem,citroen potrafi zaprojektowac auto ktore nawet za 10 lat bedzie ''sieże''.Silnik ma diesla,jak na razie spalanie w miescie kolo 6 litrow oscyluje,poza trasa ponizej 5,wszystkim niezdecydowanym polecam

  • Oceniono 37 razy 3

    Gdzie w porównaniu jest Dacia Lodgy? Miejsce i ceną miażdży konkurencje. Gwiazdki w NCAP traci tylko za brak ESP w std. 1250zł orz za pieszych... Nie jest źle. Odstaje jesli chodzi o ergonomię oraz wyposażenie ale jednak w zestawieniu powinna sie znaleźć.
    Jakiś obiektywizm by sie przydał.

  • adriani75

    Oceniono 24 razy 2

    a toż to ten do którego ksenon kosztuje 3000PLN (800EUR) i nie obejmuje go gwarancja.
    Na pewno ma i inne niespodzianki.

  • Gość: gucio

    Oceniono 25 razy 1

    jedyny prawdziwy VAN to ten, od którego wszystko się zaczęło... RENAULT ESPACE... i co z tego, że z "plastikowym" poszyciem... jak go po raz pierwszy zaprezentowano wszyscy stwierdzili, że to porażka, dziś każdy chce produkować auto klasy VAN.

  • mark2507

    0

    Rewelacyjny jest ten citroen! Wygląda super!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Zobacz także
  • Opel Zafira Tourer Opel Zafira Tourer - test | Za kierownicą
  • Chevrolet Orlando vs Renault Scenic Chevrolet Orlando vs Renault Scenic
  • Peugeot 5008 Peugeot 5008 1.6 THP - test | Za kierownicą
Najczęściej czytane