Salon Genewa 2014 | Hyundai Genesis | Europejska premiera

A jednak, nowy Hyundai Genesis sedan trafi na europejskie rynki. Ten największy w ofercie model ma pomóc umocnić wizerunek marki

Kiedy podczas salonu samochodowego w Detroit Hyundai zaprezentował drugą generację Genesisa, mało kto wierzył, że auto trafi na rynek europejski. Duże sedany sprzedają się na Starym Kontynencie dobrze wyłącznie, gdy należą do marek premium. Czyżby Hyundai liczył na odwrócenie tego trendu? Nic z tych rzeczy. Chodzi głównie o budowanie wizerunku marki. Największa limuzyna marki, napędzana mocnym silnikiem V6, ma pomóc Koreańczykom pokazać, że Hyundai to nie tylko małe auta miejskie.

Hyundai Genesis - ogłoszenia

Wyboru nie będzie. Genesis w salonach pojawi się w najwyższej specyfikacji, a pod maską znajdziemy jedynie silnik V6 3.8 GDI (z wtryskiem bezpośrednim) o mocy 315 KM łączony z ośmiobiegową skrzynią automatyczną. Choć Genesis pierwszej generacji zasłynął tylnym napędem, jednak druga generacja trafi do Europy wyłącznie z opcjonalnym w USA i Korei Płd. napędem obu osi o nazwie HTRAC.

Kierowca i pasażerowie będą chronieni m.in. przez nowoczesne systemy typu City Safety oraz rozpieszczani takimi elementami wyposażenia, jak 12-stopniowe podgrzewanie i wentylowanie foteli, panoramiczny dach, czy nowa generacja systemu Blue Link, który będzie mógł współpracować z Google Glass.


ZOBACZ TAKŻE:

Genesis Coupe 3.8 V6 | Test | Hyundai, jakiego nie znacie!

Genesis Coupe 3.8 V6 | Test | Hyundai, jakiego nie znacie!

Więcej o: