Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Salon Genewa 2014 | Nowe silniki w Infiniti Q50
Najpierw wersja dla "ludu". Do mocnej hybrydy (364 KM) i rozsądnego Diesla 2.2 (170 KM) dołącza trzecia jednostka napędowa. Jest to nowy silnik czterocylindrowy, benzynowy z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów, osiągający 214 KM mocy przy 5500 obr./min. i 320 Nm maksymalnego momentu obrotowego w zakresie 1250 - 3500 obr./min. Współpracuje on ze skrzynią automatyczną o siedmiu przełożeniach. Nowa wersja będzie rozpoznawalna dzięki oznaczeniu 2.0t na przednich błotnikach. W salonach sprzedaży w Europie pojawi się dopiero jesienią.
Warto dodać dla porządku, że zarówno Diesel 2.2d, jak i nowy silnik benzynowy 2.0t to konstrukcje Mercedesa.
Infiniti G37 - oryginalny sedan z mocnym silnikiem - ogłoszenia
Druga wersja Q50 zaprezentowana w Genewie to Eau Rouge. Ciemnoczerwony wyrazisty lakier to nie jedyny powód, dla którego warto przystanąć przy nim na moment. Pod maską drzemie serce Godzilli, potężne 3.8 V6 z dwoma turbinami, dzięki którym osiąga 570 KM mocy i 600 Nm momentu obrotowego. Podobnie, jak w przypadku wersji 2.0t Infiniti nie podaje żadnych osiągów. Nie wiadomo jeszcze, czy Eau Rouge trafi do produkcji, ale nic nie jest wykluczone.
ZOBACZ TAKŻE:
-
Pierwszy dzień obowiązkowej jazdy na suwak. Przez cały dzień obserwowaliśmy błędy kierowców. Mamy pięć ważnych wniosków
-
Jazda na suwak i korytarz życia obowiązkowe od 6 grudnia. Droga do pracy teoretycznie będzie wyglądać zupełnie inaczej
-
Samochód podpowie kierowcy kiedy zmieni się światło. To dopiero projekt, ale ma szanse się sprawdzić
-
Autostrada A2 rusza na wschód. Pierwszy z trzech odcinków między Mińskiem a Siedlcami coraz bliżej
-
Kierowca skody robił zdjęcia policjantom, ci zatrzymali go do kontroli. Okazało się, że jest pijany
- "Bezwypadkowy", "pierwszy właściciel", czyli jak nie dać się nabrać sprzedawcy
- Renault Clio 1.3 TCe - opinie, test, spalanie. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
- W taką pogodę na drogach często pojawia się czarny lód. Jak uniknąć niebezpieczeństwa?
- Opony do samochodów elektrycznych - gdzie jest granica pomiędzy tworzeniem opony o małym oporze toczenia, a właściwościami jezdnymi?
- Power of Choice, czyli jak nie dać się zwariować w czasach elektromobilności
Forum
- Opony zimowe czy wielosezonowe (13)
- Mam nadzieję, że 3ci pas nie powstanie. (12)
- bliskie spotkania III stopnia (7)
- trzepanie kasy za brak OC (22)
- OT - pytanie o władzę Prezesa NIK (20)
- OT - płacz to chyba jest teraz? (19)
- Ponad 200 osób ginie w Polsce rocznie na pasach (47)
- OT - dziś orzeczenie SN w sprawie "wyroku" TSUE (22)
- Masło orzechowe (47)
- Ferrari 488 GTB od 1-go wlasciciela Full opcja (24)