Salon Genewa 2014 | Fiat Freemont Cross

Obok Pandy Cross, drugą premierą Fiata na genewskim autosalonie był Freemont, również w wersji... Cross. Taka panuje teraz moda
fot. FiatSalon Genewa 2014 | Fiat Panda Cross

Fiat, tak jak inni producenci, stara się wykorzystać duże zainteresowanie na samochody typu "cross", czyli uterenowione pojazdy o wyrazistym wyglądzie bez konieczności posiadania napędu 4x4. Akurat Freemont może być wyposażony w napęd na cztery koła, ale tylko w przypadku najmocniejszych silników. Wersja Cross ma sprawić, że model ten będzie prezentować się atrakcyjniej.

Samochód otrzymał nowe zderzaki z chromowanymi wstawkami, które umieszczono także na progach, oraz atrapę chłodnicy i oprawę lamp przeciwmgielnych w czarnym kolorze. Kolejne elementy wyróżniające nową odmianę to: przyciemniane klosze lamp przednich i tylnych, czarno-chromowane relingi dachowe i 19-calowe pięcioramienne obręcze kół z lekkiego stopu. We wnętrzu znajdziemy materiałowo-skórzaną tapicerkę foteli z szarymi przeszyciami, które zdobią również podłokietnik pomiędzy fotelami oraz panele drzwiowe. W tonacji grafitowej utrzymana jest deska rozdzielcza, zestaw wskaźników, konsola centralna, boki drzwi oraz skórzana kierownica wielofunkcyjna.

Freemont Cross oferowany jest w dwóch wersjach silnikowych, z turbodieslem 2.0 MultiJet II o mocy 140 KM, który występuje z manualną 6-stopniową skrzynią biegów i przednim napędem FWD, oraz jego mocniejszą 170-konną odmianą z przekładnią manualną dla wersji 4x2 lub 6-stopniowym automatem dla wersji AWD. System aktywnego napędu 4x4 automatycznie  dołącza tylną oś na podłożach o niskiej przyczepności (błoto, śnieg, lód, itp.), a także podczas dynamicznej jazdy szosowej w trakcie pokonywania łuków i zakrętów, poprawiając trakcję.

Używany Fiat Freemont - ogłoszenia

Model w wersji Cross wyróżnia się też bogatym wyposażeniem seryjnym. Na pokładzie znajduje się m.in.: system multimedialny z ekranem o przekątnej 8,4 cala, obejmujący nawigację satelitarną i kamerę cofania, radioodtwarzacz CD/DVD z gniazdem na kartę pamięci SD, moduł bezprzewodowej łączności Bluetooth oraz system audio Alpine ze wzmacniaczem o mocy 368 W, sześcioma głośnikami i subwooferem.

Sprzedaż Fiata Freemont Cross rozpocznie się na jesieni tego roku.

ZOBACZ TAKŻE:

Za co kochamy włoską motoryzację?

cizeta moroder

Więcej o:
Komentarze (11)
Salon Genewa 2014 | Fiat Freemont Cross
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • pluuto

    Oceniono 24 razy 22

    Ma bardzo klasyczne linie, bez udziwnień, podoba mi się to.

  • Gość: Richard

    Oceniono 14 razy 8

    Mam od pół roku Fiata Freemont w najwyższej wersji Lounge. Świetny samochód, doskonałe wyposażenie, właściwości jezdne, komfort i przyjemność z jazdy. Fantastyczne i piękne auto.

  • brutusnaidiotos

    Oceniono 10 razy 6

    Wygląda jak auto dla normalnych facetów bez gendero-udziwnień i bajek o mieczach samurajskich oraz zastygłym ruchu.

  • americanmoto

    Oceniono 21 razy 1

    Warto zauważyć, że to jest Dodge a z Fiata to ma przede wszystkim wlot chłodnicy i tylny emblemat ;)

  • Gość: Robert

    Oceniono 6 razy -2

    W Polsce Freemont nie sprzedaje się dobrze. W 2013 roku Freemont, znalazł 491 nowych Klientów w Polsce. Szału nie ma. Widać to po autach w obiegu wtórnym. Cross to tylko kombinacja jak jeszcze upchnąć kilka sztuk. Kupiłbym w leasing ale boję się że zostanę tak samo wydymany jak z Cromą - która już nie jest produkowana i jej wartość przez to jest poniżej kupy jak na auto z tym wyposażeniem i możliwościami. Kupiłem auto za 76 tys a sprzedałem (po 5 latach) za 26. Fiat - never again.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX