Salon Genewa 2014 | Nowe Audi TT | (R)ewolucja

Wiemy już coraz więcej na temat Audi TT trzeciej generacji, którego światowa premiera odbędzie się na salonie samochodowym w Genewie. Po wcześniejszej prezentacji wnętrza pojazdu, teraz mamy już oficjalne zdjęcia nowej "TT-ki", w tym wersji TTS
Nowe Audi TT | Poznaj jego wnętrze Nowe Audi TT | Poznaj jego wnętrze

Na pierwszy rzut oka widać, że nowe Audi TT nie będzie stylistyczną rewolucją. Ale w przypadku Audi chyba nikt się tego nie spodziewał. Do trzeciej odsłony kompaktowego coupe lepiej pasuje słowo ewolucja. Niemniej jednak, samochód będzie teraz prezentować się dynamiczniej, dzięki nieco ostrzejszym liniom, a także wyglądać bardziej prestiżowo za sprawą kilku elementów przypominających topowe Audi R8 (m.in. tylne lampy).

Używane Audi TT - ogłoszenia

Opcjonalnie reflektory będą mogły być wyposażone w diody LED lub najnowszą technologię Matrix-LED. Wszystkie standardowe wersje silnikowe będą wyposażone w dwie owalne końcówki układu wydechowego i dyfuzor. Wyróżnikiem sportowej wersji TTS będzie poczwórne zakończenie wydechu.

Wnętrze samochodu zostało całkowicie zorientowane na kierowcę. Po raz pierwszy w seryjnym Audi, centralnym punktem w kabinie uczyniono ekran o przekątnej 12,3 cala, który wyświetla wszystkie niezbędne informacje bezpośrednio przed oczami kierowcy. Takie rozwiązanie pozwoliło zrezygnować z centralnego wyświetlacza na desce rozdzielczej.

Model TT będzie napędzany czterocylindrowymi, turbodoładowanymi silnikami z wtryskiem bezpośrednim: wysokoprężnym 2.0 TDI o mocy 184 KM lub benzynowym 2.0 TSI o mocy 230 KM. Dla najwyższej odmiany TTS zarezerwowano 310-konny wariant dwulitrowego silnika TSI, który umożliwia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy. Samochód seryjnie wyposażany jest w manualną skrzynię biegów. W połączeniu z opcjonalną skrzynią S tronic, pojazd posiada funkcję Launch Control, optymalizującą maksymalne przyspieszenie ze startu zatrzymanego.

ZOBACZ TAKŻE:

Audi TTRS - test Moto.pl Test Audi TT RS

Audi RS 4 Avant Nogaro selection Audi z dopiskiem RS | To już 20 lat

Więcej o:
Komentarze (19)
Salon Genewa 2014 | Nowe Audi TT | (R)ewolucja
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Q

    Oceniono 30 razy 22

    Nowy? W jakim sensie? Światła trochę inaczej świecą i maska opada inaczej?

    Nowe to było kapitalne TT w 1997. Wtedy była to stylistyczna rewolucja (taka niemiecka rewolucja). Od tamtego czasu są tylko poprawki. Optycznie sie zmienia bardzo mało, a technicznie tyle co trzeba.

  • 3gr5k5

    Oceniono 14 razy 10

    fajny patent z nawigacją w zegarach, w końcu ktoś wpadł na to, że nie ma sensu robić tego na centralnym panelu, dobrze byłoby gdyby jeszcze ta nawigacja była pod androidem albo czymś w tym rodzaju żeby można było to jakoś z biegiem lat updatować

  • Gość: babcia

    0

    wyglada jakby zaprojektowalo go wkourzone dziecko, wogole wszystkie auta obecnych czasow wygladaja jakby je projektowalo wkurzone dziecko albo w pupe rypana zla szmata

  • Gość: rajgrodziak

    Oceniono 14 razy 0

    na fejsika i zeby tak jeszcze moze kawe robil?. Facet przeciez to samochod i raczej do szybkiej jazdy a nie "fejsikowania" a moze ty dzieciak jeszcze ze tak zdrobniale?

  • Gość: Dominik

    Oceniono 2 razy -2

    Wygląda tragicznie! Jakbym miał kupić TT, zostałbym przy dwójce.

  • kocurxtr

    Oceniono 4 razy -2

    wygląda jak 'pojazd z Mangi"
    taki śmieszny jakiś...

  • Gość: http://moto-rondo.bloog.pl/

    Oceniono 11 razy -3

    ciekawe, czy można wchodzić na fejsika? ktoś coś wie?

  • joymachine

    Oceniono 13 razy -5

    Audi: nudy z flakami ponale olejem. To auto jest tak bardzo poprawne stylistycznie, że nie ma się do czego przyczepić.
    Podobają mi się kanty o ostre linie, ale całość nie porywa. Nie ma tego czegoś, takie auto bez duszy.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX