Salon Genewa 2014 | Renault Twingo | Silnik z tyłu, tylny napęd

Nareszcie, trzecia generacja Twingo w końcu będzie oferowana w wersji pięciodrzwiowej. Sympatyczny wygląd przypomina nieco konkurencyjną propozycję Fiata, ale małe Renault jest oryginalne technicznie

Ogólny zarys koncepcji stylistycznej Renault przedstawiło w prototypach Twin'Z i Twin'Run. Bryła nadwozia nawiązuje trochę do Fiata 500, ale już wiadomo, że nowe Twingo będzie oferowane z drugą parą drzwi w standardzie. Na pierwszy rzut oka można tego nie dostrzec, gdyż klamki tylnych drzwi zostały ukryte w ramce szyby. Nadwozie jest okraszone wieloma elementami stylistycznymi mającymi podnieść jego atrakcyjność w oczach klientów. Tą drogą w segmencie A poszli już Fiat i Opel, teraz dołącza Renault. Nowe Twingo od razu będzie oferowane także w wersji

Używane Renault Twingo - niedrogi samochód do miasta

Platformę Twingo dzieli ze Smartem ForFour. To oznacza rewolucję techniczną dla francuskiego malucha, bo silnik jest umieszczony na tylnej osi i napędza tylne koła. Będzie to na pewno trzycylindrowa jednostki 0.9 TCi. Na szczegóły musimy jeszcze poczekać, Renault nie chce wszystkiego zdradzać od razu.

ZOBACZ TAKŻE:

Renault Twin'Run Concept - nowe Twingo w ekstremalnej formie

Więcej o:
Copyright © Agora SA