-
-
-
Jestem zwolennikiem samochodów japońskich (i przeciwnikiem downsizingu)- więc powinienem wypowiadać się tu w samych superlatywach. To kombi bardzo mi się podoba i chciałbym, gdyby stało w moim garażu. Ale ta cena???? Jeżeli ktoś kupuje auto za ok. 86 ty. pln, to nie będzie dla niego dużym problemem dołożenie jeszcze ok. 7 tys. by kupić wyprzedażowego Accorda 2.0- auta większego, o lepszych osiągach i lepiej prowadzącego się. Jeżeli Honda nie da ok. 10 tys upustu na ten model, będzie on po prostu niesprzedawalny.
-
-
-
-
Klasy samochodów: A0=Polo, Yaris, Corsa, i20 // A=Golf, Auris, Astra, i30 // B=Passat, Instgnia, Avensis, i40 // C= Audi A6 / BMW 5 / E klasa // D= Audi A8, BMW 7, S klasa.
Owszem narobiło się dużo "międzyklas" (skoda rapid). Ale to nie powód, aby z Civica zrobić C klasę za 81 tys....... -
-
@gostek:
@Gosc: realista
Przede wszystkim 1.4 jest w automacie, jeżeli chce się mieć ręczną skrzynię biegów jest 1.2 105 KM, co do którego nikt nie zgłasza problemów z rozrządem o których mówi się przy 1.4.
Poza tym kupowanie spacebacka jest o tyle bez sensu, że hatchback Rapid ma niewiele mniej litrów w bagażniku, który jest olbrzymi.
I nie opowiadałbym, że to padło, bo jeżdżę od roku, firma kupiła za 65k model z klimatyzacją, podgrzewanymi siedzeniami i lusterkami :) Tak więc doradzam najpierw pojeździć, potem komentować, bo biorąc pod uwagę cenę to dla Skody konkurencji raczej nie ma. Zresztą polecam eksperyment: wsiądźcie sobie za kierownicę Hondy, odsuńcie dalej fotel (tak, żeby się naprawdę wygodnie siedziało) a potem przesiądźcie się od razu do tyłu. A jeszcze potem zróbcie to samo w Skodzie.
A wyciągnięcie raptem 140 KM z silnika 1.8 to jakiś kiepski dżołk. -
nie polecam hondy pod żadnym pozorem
stare auta są wyjątkowo drogie w naprawach, drogie części, spore braki w zamiennikach trzeba sie serwisem podpierać, wady fabryczne typu przekłądnie kierownicze drogie w naprawach, rdza zjadająca karoserie, niewygodne siedzenia, słaby komfort jechania, lubi wypić olej,
nie brać hondy -
Gdyby nie była tak ciasna , gdyby nie była tak głośna , gdyby ten silnik miał jakiś moment zanim ma 3800 obr/min to może sprzedawałby się lepiej niż 10 % golfa. Do tych wszystkich znawców silników - UWAGA (po jeździe próbnej) ZA NIC NIE ZAMIENIĘ MOJEGO 1,2 TSI W MOJEJ YETI NA TO PADŁO 1,8 - TRAGEDIA !!!!
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
rudi46
Oceniono 5 razy 1
Auto niestety wyglada jak by garbatego probowano wepchnac do szuflady i to za takie pieniadze