Honda Civic Tourer od 81 400 zł!

W polskich salonach Hondy nie jest tanio. Dotyczy to także najnowszego Civica kombi. O okazji nie może być mowy. Co dostajemy w zamian?

Gama silników Civica Tourer jest odporna na niezdecydowanych. Wystarczy jedynie określić, czy wolimy silnik benzynowy, czy wysokoprężny. W pierwszym wypadku otrzymamy jednostkę 1.8 i-VTEC o mocy 142 KM, w drugim 1.6 i-DTEC o mocy 120 KM. Oba silniki współpracują standardowo z ręczną skrzynią o sześciu przełożeniach i kierują napęd na przednią oś. Dla silnika benzynowego można zamówić opcjonalnie pięciostopniowy automat.

Używana Honda Civic - znajdź egzemplarz dla siebie

Największą zaletą Civica Tourer jest przestrzeń kryjąca się za przednimi fotelami. Drugi rząd siedzeń Magic-Seats umożliwia uniesienie siedziska, lub złożenie całej kanapy - w zależności od potrzeb. Bagażnik standardowo mieści 624 litry bagażu co lokuje go w absolutnej czołówce segmentu C.

Honda Civic 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazdaHonda Civic 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazda

Civic Tourer 1.8 i-VTEC:

- Comfort: od 81 400 zł
- Sport: od 86 100 zł
- Lifestyle: od 91 700 zł
- Executive: od 99 400 zł

Civic Tourer 1.6 i-DTEC:

- S: od 87 500 zł
- Comfort: od 92 700 zł
- Sport: od 97 400 zł
- Lifestyle: od 103 000 zł
- Executive: od 110 700 zł

Podstawowa wersja S dostępna jest wyłącznie z silnikiem wysokoprężnym. Oferuje przednie i boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, systemy ABS, EBD, BA, VSA i HSA, czy elektryczne szyby z przodu i z tyłu. Wersja Comfort kosztuje przynajmniej 81 400 zł (z silnikiem benzynowym), ale jest całkiem przyzwoicie wyposażona. Oprócz tego, co oferuje S, w Comforcie znajdziemy dodatkowo klimatyzację, tempomat, el. regulowane i podgrzewane lusterka boczne, czy radio CD/MP3.

Wersja Sport oferuje dodatkowo skórzaną kierownicę i gałkę zmiany biegów, sześć głośników zamiast czterech i automatyczne światła z czujnikiem zmroku. Adaptacyjne amortyzatory tylne, system audio Premium (8 głośników) i czujniki parkowania dostaniemy w Lifestyle, a w Executive jeszcze pełną regulację przednich foteli przednich i dostęp bezkluczykowy.


ZOBACZ TAKŻE:

Honda Civic Tourer - Test | Pierwsza jazda | Powrót w dobrym stylu

Honda Civic Tourer - Test | Pierwsza jazda | Powrót w dobrym stylu

Więcej o:
Komentarze (79)
Honda Civic Tourer od 81 400 zł!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • maboo

    Oceniono 165 razy 147

    Będę bardzo nieobiektywny. Generalnie lubię Hondy. 3/4 rodziny jeździ Hondami. W najbliższej rodzinie są 4 prawie nowe Hondziny. Sam mam 15 letniego Civica Aerodecka 1.5 (czyli ostatnie i do nie dawna jedyne kombi Civic), który trwa na posterunku. Generalnie jesteśmy bardzo dobrze nastawieni do marki, ale...

    Jak ja widzę cenę 81400 za podstawową wersję samochodu (przyznaję wystarczająco dobrze wyposażoną) to !@@#$% mnie trafia. Z 99% prawdopodobieństwem wiedziałem, że Honda "przegnie pałę" z ceną Tourera i tak się stało. Paranoje typu samochód za 87500 bez klimatyzacji to jakiś absurd. To jest po prostu wstyd mieć coś takiego w ofercie. Jestem pewien, że nikt tego nie kupi.

    Szkoda samochodu, bo znając Hondę będzie to bardzo dobre autko, funkcjonalne i przemyślane w różnych drobiazgach, na zdjęciach widać, że przestrzeń ładunkowa jest dobrze przemyślana, Magic Seats dają kilka fajnych możliwości przewozowych (korzystam z tego w Jazzie), ale do !@#$%^ jasnej TAKIE PRZEGIĘCIE Z CENĄ skończy się śladową sprzedażą tego modelu. Oczywiście za 3 miesiące zmodyfikuję cennik o strzelam 4 tysiące w dół, potem na koniec roku zrobią wyprzedaż modyfikując cenę o kolejne 4-5 tyś i wtedy podstawowy model z benzynowym 1.8 za 72400 będzie normalna ofertą (nie dobrą ani promocyjną).

    Panów z Honda Poland prosiłbym o przyjrzenie się cennikom Aurisa kombi, Golfa, Octavii, Hyundaia, Kii, bo nawet tak dobrze nastawiony do marki człowiek jak ja nie pójdzie kupić Civica Tourera mając wydać na niego 20 tysięcy więcej niż tak samo wyposażony model konkurencji - i to dobrej konkurencji.

    Reasumując, takie żenady cennikowej dawno nie było na polskim rynku.

  • buraque

    Oceniono 94 razy 56

    Za mniej mogę mieć Superba Combi który jest gigantyczny w środku, więc po co komu taka Honda?

  • badziewiak66

    Oceniono 17 razy 15

    Dla wielu którzy tu piszą to nie będzie eureka. Niedawno wróciłem ze Stanów. Za 60-70 polskich tysięcy można kupić solidne, roczne auto z wyższej klasy. Logika mówi , że bogaci płacić powinni drożej , tymczasem jest całkowicie na odwrót. Sweter marki Tomy Hilfiger kupiłem Niu Jorku za 30 dolarów. Ten sam sweter w Polsce 679 złotych. Doją Nas jak frajerów. Ten Civic to potwierdza. Jest tylko jedno wytłumaczenie. Oni myślą że Polska to ......... Rosja , a Rosja na petrodolarach leży.

  • gzesiolek

    Oceniono 20 razy 14

    Wiedzialem, ze bedzie przegiecie, ale nie wiedzialem ze az takie...
    Civic w cenie Accorda... chyba ktos u kitajcow chce udowodnic, ze w Europie sie nie da sprzedawac i juz lepiej skupic sie na US i Azji...

  • Gość: andreas

    Oceniono 15 razy 11

    Za to w biednych Niemczech za 1.8 i-VTEC w wersji comfort 18 900 euro

  • typ71

    Oceniono 15 razy 7

    fajnie tylko po co robic z civica dostawczaka?

  • gostek_gostek

    Oceniono 37 razy 7

    Nie jest tanio? dokładnie tyle samo musimy zapłacić za pseudokombi z segmentu B czyli Skodę Rapid z silnikiem 1.4 TSI czyli najgorszym padłem na świecie!

  • Gość: fahowiedz

    Oceniono 13 razy 7

    główny rynek zbytu dla Hondy to Japonia, USA, Chiny

    przynajmniej jak się popatrzy na ceny poszczególnych modeli tej marki w UE nie mówiąc już o Polsce gdzie podatek prawie 19% od silników powyżej 2,0L praktycznie załatwia większe modele każdego Japończyka

    dlatego albo potężna kampania promocyjna + promocje albo nisza

  • Gość: zdziwiony

    Oceniono 5 razy 5

    80 koła to auris hybrydowy kosztuje...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX