Honda Vision XS-1

Rynek indyjski staje się coraz ważniejszy dla producentów samochodów. Honda to kolejna marka, która zaprezentowała w Nowym Delhi prototyp przygotowany specjalnie na organizowane tam targi

W Indiach, a także w Azji Południowo-Wschodniej siedmioosobowe samochody są bardzo popularne. Częściej jednak są to nieduże minivany, niż crossovery, postrzegane jako drogie i mało praktyczne. Honda najwyraźniej chce zmienić wizerunek tych ostatnich.

Sprawdź ceny nowych modeli Hondy

Honda Vision XS-1 ma duże koła i spory prześwit, co powinno spodobać się w kraju o dość marnej infrastrukturze drogowej. Nadwozie sugeruje, że mamy do czynienia z crossoverem, ale wystarczy rzut oka do wnętrza, by zauważyć miejsca dla siedmiu osób w trzech rzędach. Honda Vision XS-1 została zaprojektowana według zasady man maximum, machine minimum . W praktyce oznacza to próbę uzyskania jak największej przestrzeni wewnątrz, w stosunku do długości auta.

Czy taka konfiguracja spodoba się w Indiach? Tego nie wiemy. Za to pas przedni Vision XS-1 przypomina nam Hondę Vezel, małego crossovera, który ma trafić na europejski rynek w przeciągu najbliższego roku. Vezel będzie jedynie pięcioosobowy.

ZOBACZ TAKŻE:

Salon Tokio 2013 | Honda Vezel Hybrid

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.