Pięciodrzwiowy hatchback nazywa się Bolt, a czterodrzwiowy sedan Zest. Samochody zostały zaprojektowane według nowego języka stylistycznego marki zwanego DesignNext. Producent podkreśla, że oba modele są wynikiem współpracy centrów stylistycznych koncernu w Pune, Coventry i Turynie. Nowy design można zaliczyć na plus, ale widać, ze jego korzenie sięgają poprzedniego modelu Indica Vista, chociaż producent oficjalnie milczy na ten temat.
Dużo lepiej wygląda również wnętrze. Zrezygnowano z pomysłu centralnego umieszczenia zestawu wskaźników. Nowe zegary są czytelniejsze i bardziej eleganckie. Kabina może mieć kolorowe wstawki. W najbogatszej wersji na środku kokpitu znajduje się ekran dotykowy o przekątnej 5 cali, który stanowi centrum informacyjno-rozrywkowe samochodu. System marki Harman jest wyposażony w Bluetooth, funkcję rozpoznawania głosu i można go zintegrować ze smartfonem i serwisami społecznościowymi.
Zmiany znajdziemy także pod maską. Nowością jest turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra i mocy 85 KM. Drugą opcję będzie stanowić jednostka wysokoprężna 1.3 produkcji Fiata, która generuje 90 KM i współpracuje ze zautomatyzowaną skrzynią biegów. Auta wyposażono także w elektryczne wspomaganie układu kierowniczego oraz nowy system ABS nowej generacji.
Sprawdź ile kosztuje używane auto marki Tata
Widać, że Tata Motors nie stoi w miejscu i ciągle rozwija swoje produkty, ale czy miałyby one szanse powodzenia w Europie? Dwa nowe modele niebawem mają trafić do sprzedaży w Indiach. Potem będą stopniowo wprowadzane na pozostałe rynki, producent nie podaje jeszcze na które dokładnie.