Galeria tygodnia | Mini Cooper i Cooper S

Amerykański oddział Mini opublikował obszerną galerie zdjęć nowego Mini w wersji Cooper i Cooper S. Zobacz ponad 130 zdjęć i ostatecznie przekonaj się, czy trzecia generacja nowego Mini wciąż jest agresywna i atrakcyjna

Od debiutu rynkowego nowe Mini jest oferowane w trzech wariantach silnikowych. Mini Cooper napędza nowy trzycylindrowy silnik 1.5 TwinPower Turbo o mocy 136 KM i momencie 220 Nm, zaś Cooper S czterocylindrowy o pojemności 2 litrów (także TwinPower Turbo), mocy 192 KM i momencie 280 Nm. Na rynek europejski przygotowano również trzycylindrowy silnik Diesla. Ma on pojemność 1,5 litra i generuje 95 KM (One D) lub 116 KM (Cooper D).

Znajdź dla siebie używanego Mini

Obydwa silniki TwinPower Turbo, niezależnie od liczby cylindrów, wyposażone są we wtrysk bezpośredni, system sterowania fazami rozrządu, a maksymalny moment obrotowy dostępny jest od 1250 obr./min. Niedługo do oferty dołączy jeszcze podstawowa wersja silnikowa TwinPower Turbo. Bazowy Mini One będzie napędzany motorem R3 1.2 o mocy 102 KM. Maksymalny moment obrotowy 180 Nm zaczyna się od 1400 obr./min.


ZOBACZ TAKŻE:

Nowe Mini | znamy ceny w Polsce

Nowe Mini

Zuzanna Chyba i Mini Countryman Cooper S ALL4

Zuzanna Chyba  i Mini Countryman Cooper S ALL4

Więcej o:
Komentarze (8)
Galeria tygodnia | Mini Cooper i Cooper S
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • mer-llink

    Oceniono 5 razy 1

    A dlaczego ta pani na zdjęciu ma tak fatalnie zdeformowane (photoshopem?) prawe udo?
    Chyba w reklamach samochodzików nie eksponujecie niepełnosprawnych?

  • svatopluk

    Oceniono 1 raz 1

    Zdziwiłbym się gdyby Mini nie planowało mniejszego modelu o długości ok. 3,5m.

  • chocieborgutowski1981

    0

    Uwielbiam! Piękne samochody! Dla mnie kobiety ta moc jest trochę przerażająca. Do tej pory jeździłam jedynie samochodem z najwyżej 95 KM, więc wiadomo o co chodzi!

  • ligand17

    0

    280Nm przy 1250obr/min? Nieźle...
    A sam samochód - tak sobie, wszędzie tylko koła i kółka...

  • vogon.jeltz

    Oceniono 4 razy 0

    Dalej jest taki koszmarnie twardy i niewygodny, że po trasie Warszawa - Wrocław (przypominam, 80% autostradami i ekspresówkami, tylko środkowy odcinek dziurawymi drogami krajowymi) wysiada się z niego z prawdziwą ulgą?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX