BMW będzie wyświetlać reklamy w samochodach

To była kwestia czasu. Reklamy zagoszczą w naszych samochodach. BMW już pracuje nad systemem oferującym kierowcy i pasażerom atrakcyjne oferty

Reklamy już dawno stały się codziennością. Są wszędzie, na banerach, budynkach, stronach internetowych, w komórkach, a już niedługo zagoszczą także w samochodach. Pionierem w tej dziedzinie jest BMW.

Inżynierowie bawarskiej firmy pracują nad aplikacjami mającymi dawać kierowcy informacje na temat dostępnych w okolicy parkingów. Na ekranie pojawia się odległość, ilość dostępnych miejsc i cena. Po wybraniu interesującego kierowcę parkingu nawigacja poprowadzi do niego najkrótszą drogą. Ale tego typu usługę można uznać za typową opcję, w końcu zdecydowana większość miejsc parkingowych i samych parkingów w dużych miastach wymaga opłaty.

Kolejną testowaną funkcją jest podawanie informacji na wszelkie tematy "zakupowo-rozrywkowe". iDrive wyświetli atrakcyjne promocje, pomoże znaleźć znajdujące się w pobliżu sklepy z obuwiem, czy poda ceny wstępu do pobliskiego Fitnes&Spa. Z drugiej strony podpowie jakie koncerty odbywają się wieczorem, lub da znać o darmowym wejściu do miejscowego muzeum.

BMW serii 7 - ceny

BMW testuje aplikacje w prototypowym modelu serii 7. W wersji finałowej kierowca będzie mógł spersonalizować ją dostosowując do swoich preferencji i potrzeb.

ZOBACZ TAKŻE:

BMW | Autonomous drifting

BMW | Autonomous drifting

Więcej o: