Salon Detroit 2014 | Hyundai Genesis

Hyundai mocno szturmuje amerykański rynek. Od lat pojawiają się tam modele, których w Europie niestety nie oglądamy. Tym razem Koreańczycy pokazali nową odsłonę swojej limuzyny
Genesis Coupe 3.8 V6 | Test | Hyundai, jakiego nie znacie! Genesis Coupe 3.8 V6 | Test | Hyundai, jakiego nie znacie!

Minęło pięć lat od premiery pierwszej generacji Genesisa, więc przyszła pora na następcę. Jakiś czas temu informowaliśmy, że Hyundai pracuje nad nową odsłoną tego modelu. Teraz możemy podziwiać go już w wersji produkcyjnej. Nowy wygląd zewnętrzny Genesis zawdzięcza wprowadzanej przez koreańskiego producenta stylizacji Hyundai's Fluidic Sculpture 2.0. Dzięki niej auto wydaje się teraz prawdziwym konkurentem aut klasy premium.

Sprawdź ceny używanych Hyundai

Takie aspiracje podkreśla również, mimo ogólnoświatowych tendencji do zmniejszania silników, umieszczenie w koreańskiej limuzynie większych i mocniejszych silników - V6 3.8 o mocy 315 KM i V8 5.0 o mocy 425 KM. W środku nie zabrakło dobrze znanych w tej klasie opcji wyposażenia, takich jak: 12-stopniowe podgrzewanie i wentylowanie foteli, panoramiczny dach, system antykolizyjny czy nowa generacja systemu Blue Link, który będzie mógł współpracować z Google Glass.

W Stanach Zjednoczonych samochód ma kosztować poniżej 40 000 dolarów. W Europie raczej go nie zobaczymy.

ZOBACZ TAKŻE :

Salon Detroit 2014 | Galeria zdjęć

Hyundai i10 - test | Pierwsza jazda | Dobrze się zapowiada

Hyundai i10 | Test | Dobrze się zapowiada

Więcej o:
Komentarze (34)
Salon Detroit 2014 | Hyundai Genesis
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • jareal

    Oceniono 98 razy 78

    Ech miłośnicy Passatów rocznik 1999. Wasze stereotypy na temat aut koreańskich są równie prawdziwe, jak opinie, że wasze "bryki" to ostatni krzyk mody i nowoczesności. Nie ma obecnie samochodów, które w jakimś fragmencie nie przypominałyby innego auta. A Hyundai, wbrew waszym opiniom broni się sam, sprzedając na świecie coraz więcej samochodów. Aktualnie 5 miejsce na świecie www.autocentrum.pl/badania-raporty-i-analizy/najwieksi-producenci-samochodow-na-swiecie/zdjecia/maj_art866_02092008_2/. Sami sobie te rdzewiejące po 2 latach samochody kupują ?

  • paralityk_murzynski

    Oceniono 26 razy 20

    najlepszy i tak pasek w tedeju i skurze kupiony od zlodzieji w Zgorzelcu..

  • paralityk_murzynski

    Oceniono 16 razy 10

    Podstawa to to golf 2 , pasek 1.9 w tedeju i skurze tez dobry .

  • thorpe

    Oceniono 4 razy 4

    Piękne komentarze znafcufff, sam miód. Tymczasem Hyundai konsekwentnie robi swoje.
    Zestawienie sprzedaży w USA za zeszły rok: 8. miejsce Hyundai Elantra 247912 egz., 10. miejsce Hyundai Sonata 203648 egz. Przed nimi japończyki: Camry, Accord, Civic, Altima, Corolla, potem Fusion i Cruze, a 9 jest Focus.
    Tymczasem ukochany przez Polaków VW Passat miejsce 22. - 109652 egz. (nawet za Kią Optimą i Kią Soul). Mazda 6 miejsce 47. - 43638 egz., Audi A4 miejsce 50. - 42130 egz., pierwsze BMW (3) miejsce 18. - 119521 egz., pierwszy Mercedes (E-Class) miejsce 36. - 69803 egz., pierwsze Volvo (S60) miejsce 69. - 23210 egz., a król Polski VW Golf miejsce 66. - 30931 egz. Akurat tuż za opisywanym Hyundaiem Genesis - miejsce 65. - 32330 egz.
    W Kanadzie Elantra drugim najpopularniejszym samochodem, za Civikiem. Ale co oni tam wiedzą.
    Tytuł jest więc jak najbardziej uzasadniony, w Hameryce Koreańczycy spokojnie dokopują Niemcom.
    Polecam: www.goodcarbadcar.net/2014/01/2013-usa-car-sales-rankings-by-model-december.html

  • sselrats

    Oceniono 4 razy 2

    A co wy tak o niemieckich samochodach? Przeciez ten artykul o koreanczyku...

  • rtoodtoo75

    Oceniono 7 razy -1

    Wzorowe połączenie mazdy z odrobiną volvo. Na miejscu mazdy już bym składał wniosek do sądu.

  • anty_globalista

    Oceniono 10 razy -2

    Czy gril będzie można zdejmować i używać w plenerze do smażenia kiełbasy?

  • potulnyqumotr

    Oceniono 3 razy -3

    Jakoś tak... śmierdzi Rapidem

  • rafal_rx

    Oceniono 19 razy -5

    Mój Hyundai dziesięcioletni już niestety składa się z następujących części: turbodiesel na licencji VM Motori (Detroit Diesel), wtrysk CR od Bosch'a, turbosprężarka Garret. Większość elektryki na licencji Bosch, co można przeczytać na nalepkach. Podgrzewacz Beru, klimatyzacja - przyznam się, że nie wiem. Pompa paliwa niskiego ciśnienia jakaś niemiecka, w obudowie wraz z czujnikiem poziomu - Denso. Zaciski hamulcowe chyba Bosch, albo licencja, zawieszenie tylne wielowahaczowe od jakiegoś modelu Toyoty, cięte ze stalowej rurki.
    Nadwozie projektował Pininfarina.

    Blachy nadwozia i plastiki są prawdopodobnie z Korei, szyby są z Korei, gdzie cały model został zmontowany.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX