Wnętrze zostało całkowicie zorientowane na kierowcę. Po raz pierwszy w seryjnym Audi, centralnym punktem samochodu uczyniono Audi virtual cockpit. Ekran o przekątnej 12,3 cala wyświetla wszystkie niezbędne informacje bezpośrednio przed oczami kierowcy. Do wyboru są dwa tryby wyświetlania informacji. W widoku klasycznym na pierwszym planie znajdują się prędkościomierz i obrotomierz. W trybie "Infotainment" wirtualne zegary są pomniejszone, tworząc miejsce dla wielu innych funkcji, np. dla powiększonej mapy nawigacji.
Centralny monitor MMI jest zatem zbędny. Rozwiązanie to dało projektantom dużą swobodę i pozwoliło znacznie odchudzić architekturę deski, tak by optycznie zaakcentować zasadę lekkiej konstrukcji Audi.
W obrębie wylotów powietrza umieszczono elementy obsługi automatycznej klimatyzacji. W osiach nawiewów znajdują się regulatory ogrzewania siedzeń, temperatury, kierunku i siły napływającego powietrza. Małe wyświetlacze pokazują informacje o wybranych ustawieniach. Pod środkowymi wylotami, w łatwo dostępnym, centralnie położonym miejscu, umieszczono przycisk świateł awaryjnych oraz włączniki innych funkcji.
Sprawdź ile kosztuje używane Audi TT
Terminal MMI na konsoli tunelu środkowego, czyli drugą obok kierownicy jednostkę obsługi, także w dużej mierze zaprojektowano od nowa. Za pomocą pola dotykowego MMI touch, kierowca może na przykład poruszać się po menu list i map oraz je powiększać. Uproszczono także wywoływanie innych opcji. W przyszłości wszystkie operacje przeprowadzać się będzie za pomocą dwóch, a nie trzech przycisków umieszczonych dookoła reagującego na nacisk regulatora obrotowego.
Nowością we wnętrzu Audi TT są również sportowe fotele S z mocno zarysowanymi bokami, zintegrowanymi zagłówkami i typową dla samochodów wyczynowych pozycją siedzenia głęboko w fotelu. Osłony po bokach oparć i pokrycie tyłu foteli, podkreślają ich smukły charakter. Do odblokowania oparć służy specjalny uchwyt. Boki siedzeń sportowych S można regulować pneumatycznie.