Volkswagen Golf Cabriolet Karmann Edition

Bogate wyposażenie i plakietki z napisem Karmann. Volkswagen pokazał nową wersję Golfa Cabriolet

Firma Karmann powstała w 1901 roku. Zajmowała się budową nadwozi, kompletnych pojazdów, czy kamperów. Sławę przyniósł model Ghia, a solidny dopływ gotówki wieloletnia współpraca z Volkswagenem. Kłopoty finansowe sprawiły, że po 110 latach Karmann stracił niezależność i został kupiony przez Volkswagena.

Niecałe trzy lata po przejęciu Volkswagen postanowił przypomnieć markę Karmann wypuszczając na rynek specjalną wersję Golfa Cabrio "Karmann Edition". Auto zostało wyposażone w 17-calowe koła Porto, nakładki na progi z logiem marki, elementy ze szczotkowanego aluminium, sportowe fotele z czarną tapicerką z brązowymi wstawkami, system audio (RDC 210), czy czujniki parkowania.

Sprawdź polskie ceny Volkswagena Golfa Cabrio

Pod maską może pracować jeden z trzech silników benzynowych TSI (105-160 KM) lub jeden z dwóch wysokoprężnych TDI CR (105 lub 140 KM). Ceny w Niemczech zaczynają się od 27 275 euro za wersję 1.2 TSI (105 KM). Dodatkowe wyposażenie i przywilej posiadania elementów z logo Karmanna kosztuje ponad 3 tys. euro, bowiem z podstawowym wyposażeniem Golf Cabriolet 1.2 TSI kosztuje tam 24 175 euro.

VW Golf Cabrio GTI - test | Pierwsza jazdaVW Golf Cabrio GTI - Test

Więcej o:
Komentarze (6)
Volkswagen Golf Cabriolet Karmann Edition
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • fahowiedz

    Oceniono 1 raz 1

    Czy ja dobrze widzę czy to Golf VI ... ech ten VW i inni wielcy motoryzacji nigdy nie wiesz co ci wcisną, kupujesz Golfa VI ale poza innymi wytłoczeniami karoserii i lampami to stary Golf V

    poza tym to jakiś taki za krótki ten tył ... raczej Opel Cascada ładniej będzie pomykać po promenadzie w Nicei niż ten Golf V z brezentowym dachem

  • eurotaxt

    0

    Najbardziej podoba mi się w Golfie cabrio to że ma miękki dach, jest relatywnie lekki (ok. 200 kg mniej wagi niż Eos), nie ma środkowego słupka (jak choćby w Golfie Cabrio MK4) i jest bardzo bezpieczny. W testach zderzeniowych to auto uzyskało wyższe noty niż większość kompaktów z zamkniętym nadwoziem a w kabriolecie to duży wyczyn.

  • kamito

    0

    Szkoda że nie bedzie go na naszym rynku, myślę że byłby sporo tańszy aniżeli w Niemczech, wygląda nieźle szczególnie środek nieźle wykończony

  • carfan

    0

    Poza tym ładne wstawki.

  • carfan

    0

    Karmann dalej działa tylko pod skrzydłami VW. Po części odpowiedzialni za projekt Golfa cabrio, którego chyba nawet w swoim zakładzie montują. Ogólnie za modele cabrio od VW to chyba oni odpowiadają. Spore doświadczenie i renoma to dlaczego nie wykorzystać. Pewnie sam VW też myślał tymi kategoriami, gdy ich przejmował.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX