Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Corvette Stingray w Europie, ale...
60 lat Chevroleta Corvette
Corvette Stingray jest najmocniejszym produkcyjnym Chevroletem Corvette w historii, generującym 466 KM mocy i 630 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Nowy model jest też najszybszym modelem Corvette - auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,2 sekundy, a w zakrętach osiąga przeciążenia wynoszące ponad 1g. Co więcej, Stingray z silnikiem V8 o pojemności 6,2 litra jest prawdopodobnie najoszczędniejszym modelem Corvette, jaki kiedykolwiek powstał.
Nowy Chevrolet Corvette Stingray dzieli z poprzednikiem zaledwie dwa elementy. W modelu zastosowano nowe podwozie, nową strukturę ramy, nową jednostkę napędową, jak również całkowicie nowy wygląd nadwozia i wnętrza.
Auta na rynki europejski są standardowo wyposażone w pakiet Z51, który obejmuje: agresywniej zestrojone zawieszenie, mechanizm różnicowy o elektronicznie sterowanym poślizgu, system smarowania z suchą miską olejową, zintegrowany system chłodzenia hamulców, dedykowane amortyzatory, sprężyny i drążki stabilizatora, większe koła, hamulce i opony oraz pakiet aerodynamiczny.
„Podobnie jak model Sting Ray z 1963 roku, najlepsze modele Corvette ucieleśniają ducha wiodących w klasie osiągów, oferując przy tym najnowocześniejsze technologie, zapierający dech w piersiach design nadwozia oraz budzące podziw wrażenia z jazdy”, powiedział Thomas Sedran, prezes i dyrektor zarządzający Chevrolet Europe.
Chevrolet Corvette - sprawdź najnowsze oferty używanych
„Oznaczenie Stingray zajmuje szczególne miejsce w historii motoryzacji”, powiedział Ed Welburn, wiceprezes GM ds. globalnego designu. „Zdawaliśmy sobie więc sprawę z faktu, iż nazwa Stingray może zostać wykorzystana wyłącznie w przypadku samochodu nawiązującego do dziedzictwa swoich przodków. W rezultacie powstał model Corvette Stingray, który z jednej strony zrywa z tradycją, a z drugiej strony jest od razu rozpoznawalny na całym świecie, jako Chevrolet Corvette”.
Corvette Stingray jest produkowany w należącej do General Motors fabryce w Bowling Green w stanie Kentucky. Samochód kosztuje w Europie od 69 990 euro.
-
Dlaczego nie warto tankować samochodu około godziny 16:00
-
Dopłaty do samochodów elektrycznych mogą wyglądać zupełnie inaczej niż zakładano. Pewne jest jedno - nie będzie ich w tym roku
-
Już jest nowy Mercedes GLA. Duże zmiany małego SUV-a ze Stuttgartu
-
Audi Q3 Sporback - SUV w sportowym wydaniu
-
Infiniti Q30 - japoński kompakt z bogatym wyposażeniem i świetną ceną. Znaleźliśmy modele tańsze o ponad 45 tys. zł
- Szybkie badanie alkomatem online i za kółko. Ogromna część kierowców ufa wynikom z sieci
- Nowy Volkswagen Golf - opinie Moto.pl. Ósma generacja protoplasty samochodów kompaktowych
- To doskonały moment na zakup Mercedesa. Wybraliśmy najlepsze oferty
- Audi Q3 Sporback - SUV w sportowym wydaniu
- Audi Q8 to SUV, który powstał, by imponować. W dwóch nowych wersjach onieśmiela też osiągami
Forum
- Lewusy - podsumowanie 2.0 (11)
- Bystre w technice kierowniczki yariskow (12)
- OT - telefon :) (21)
- Na ile wyceniacie bezpieczeństwo pieszych? (54)
- Nie wiem jak skomentować taką głupotę... (30)
- Luksus - trochę pomieszane.... (71)
- Nissan (14)
- Quba u was chyba smogu nie ma? (34)
- Terespol czyli wrota do ruskiego Kosmosu (18)
- Daimler zmienia polityke rozwoju (32)
marekatlanta71
Oceniono 2 razy 0
U nas juz troche tego jeździ i mam mieszane uczucia - z przodu jest przepiękna - wyglada jak Ferrari. Z boku widać ze to. Corvette, sylwetka jest nie do pomylenia. Natomiast z tylu... Z tyłu to siedem nieszczęść - wyglada jak karykatura Camaro.