BMW X6 M Design Edition | Tylko 100 sztuk

BMW M Gmbh stworzyło specjalną wersję Design Editio dla modelu X6 M. Sportowy crossover w limitowanej serii powstanie w liczbie zaledwie 100 egzemplarzy. Kto pierwszy, ten lepszy!
2014 BMW X5 xDrive 30d Pierwsza jazda nowym BMW X5

Producent milczy na temat ceny X6 M Design Edition. Z pewnością nie jest ona niska, ale limitowana partia powinna zostać bardzo szybko wyprzedana, bowiem wszelkie limitowane wersje samochodów są łakomym kąskiem dla kolekcjonerów.

Auto w wydaniu Design Editio wyróżnia się okleinami w formie pasów w barwach BMW Motorsport, ramkami „nerek” i obudowami lusterek bocznych w czarnym kolorze, czarnym dyfuzorem, przednim i tylnym spoilerem z karbonu, a także 21-calowymi obręczami kół z lekkiego stopu o podwójnych szprychach. Nadwozie może być polakierowane w jednym z trzech kolorów: Bieli Alpejskiej, Szafirowej Czerni lub Czerwieni Melbourne.

Wnętrze zostało wykończone skórą Merino, włącznie z deską rozdzielczą, którą dla kontrastu obszyto dwukolorowo, w czerni i czerwieni z przeszyciami. Nie mogło naturalnie zabraknąć plakietek z numerem konkretnego egzemplarza, które znajdują się na listwach ozdobnych, wykończonych czernią na wysoki połysk.

Sprawdź ile kosztuje używane BMW X6

Pod maską bez zmian. i BMW X6 M Design Editio jest napędzane tym samym silnikiem V8 o pojemności 4395 cm3. Motor TwinPower Turbo generuje 555 KM mocy i 680 Nm momentu obrotowego. Współpracuje on z sześciostopniową skrzynia biegów M-Sport Automatic. Napęd przenoszony jest na wszystkie koła za pośrednictwem systemu xDrive.

Monia i BMW Z4Monia i BMW Z4

Więcej o:
Komentarze (4)
BMW X6 M Design Edition | Tylko 100 sztuk
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • carol4210

    Oceniono 4 razy 4

    Ludzie zapisujcie się bo zabraknie.

  • dddupa

    0

    Czyli najpierw zrobili z 6-stki terenówkę podnosząc ją itp. A potem na nowo robią z terenówki sportowy i go obniżają, utwardzają itp. Czy nie lepiej od razu kupić M6 i mieć prawdziwy sportowy samochód zamiast takiej bezsensownej przeróbki? Jednak ludzie łykną każdego marketingowego gniota, wystarczy dobrze zareklamować...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX