Salon Tokio 2013 | Lexus RC | Nowe zdjęcia

Podczas zbliżającego się salonu samochodowego w Tokio Lexus zaprezentuje swoje najmniejsze w historii coupe o nazwie RC
Salon Frankfurt 2013 | Lexus LF-NX ConceptLexus LF-NX Concept

Auto wcale nie jest małe, gdyż bazą jest najnowszy IS. RC mierzy 4693 mm długości, 1838 mm szerokości i 1394 mm wysokości, jest zatem nieznacznie dłuższe (28 mm), szersze (28 mm) i niższe (36 mm) od sedana IS. Dla lepszego rozkładu mas skrócono rozstaw osi (o 70 mm) do 2730 mm. Podobieństwo stylistyczne odnajdziemy w kilku miejscach, ale zarówno lampy, zderzaki, jak i wszystkie elementy nadwozia zaprojektowano od nowa i nie są wymienne.

Paleta jednostek napędowych dobrana jest pod rynek amerykański. Na początku dostępna będzie hybryda RC 300h i benzynowa wersja RC 350. Napęd tej pierwszej składa się z silnika spalinowego R4 2.5 i elektrycznego o łącznej mocy 223 KM. O wiele bardziej do charakteru RC będzie pasował silnik V6 3.5 o mocy 310 KM. Zwieńczeniem oferty ma być model RC-F napędzany silnikiem V8 5.0 o mocy 455 KM. Jego debiut spodziewany jest w styczniu przyszłego roku w Detroit.

Poznaj cennik Lexusa IS

Więcej o:
Komentarze (29)
Salon Tokio 2013 | Lexus RC | Nowe zdjęcia
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: 4 ZERA SA DLA FRAJERA

    Oceniono 69 razy 45

    Piekny!!!
    I do tego z duzymi porzadnymi V6 i V8.
    A nie jakimis osrolkami typu tsi czy fsi ktore co 30tys km trzeba odnagarowywac bo traca 1/3mocy albo wymieniac turbiny,naciagniete lancuchy lub inne dziadostwo.

  • Gość: fragi102

    Oceniono 15 razy 13

    Nie ma sie co cieszyc to nie na rynek unijny
    tylko Japonski i Amerykanski hehe

  • fahowiedz

    Oceniono 6 razy 6

    Przy tak ukształtowanym wlocie powietrza zdecydowanie zrezygnowałbym z chłodzenia silnika cieczą.

    ;-)

    ... acha no i mamy super gustowny parapecik dla kotów szukających źródła ciepła w zimie

  • Gość: Marek

    Oceniono 4 razy 4

    Jako ze nienawidzę komarów, to kupie ten samochód by je zwalczać.

  • Gość: gość

    Oceniono 36 razy 4

    SUPER !
    I znowu za jakiś czas Niemcy nie mając pomysłu na ciekawy design będą zrzynać pomysły z japońskich nadwozi , a i tak wyjdzie z tego nudna kupa blach .

  • Gość: Gość

    Oceniono 15 razy 3

    Ogólnie ładny, tylko ten wlot powietrza z przodu jest tragiczny. Jak oglądałem małe zdjęcie to myślałem, że przód podobny będzie do GTR, a tu takie rozczarowanie. Na szczęście pozostanę przy udanym GT86.

  • Gość: pocalujta_wujta

    Oceniono 2 razy 2

    Piekny to pojecie wzgledne. Dla mnie one wszyskie sa podobne i projektancji wyciagaja jakies zalamania przesadnie w jedna czy w druga strone a w srodku dodataja lampek w kolorach starych filmow SciFi. Mnioe sie yto nie podoba (z japonskich tylko SUbaru ma zrownowazona stylistyke wnetrza jak dla mnie).

    Natomiast powiem szczerze (po skasowaniu BMW na scianie) nie wsiade do japonskiego "luksusowego" jeslinie bede widzial jak wyglada po sportkaniu ze sciana. Jak wyglada BMW to wiem osobiscie (wysiadlem i sie otrzepalem a poduszka po prostu byla lagodna jak chusteczka do nosa).

    Z japonskich wiem ze Acura jest solidna (i nie te najnowsze wcale). Zreszta spotkanie wielu samochodow ze zderzakiem Acury sprzed 2010 konczy sie zwykle sporymi uszkodeniami... w drugim samochodzie ale nie zmiazdzreniem Acury..

  • Gość: zbuntowany kaloryfer

    Oceniono 1 raz 1

    nie!!!on nie jest piękny....on jest przepiękny!!!!

  • Gość: lux

    Oceniono 7 razy 1

    ten przód przypomina mi żyletke jednorazową :)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX