BMW M235i Coupe | Polskie ceny

Nastała era pięknych coupe BMW. Po udanej serii 4, swoją premierę ma zupełnie nowa seria 2, następczyni serii 1 Coupe. Znamy polskie ceny modelu M 235i
BMW Z4 sDrive 35is | TestBMW Z4 sDrive 35is | Test

Póki co BMW dostępne będzie tylko z jedną wersją silnikową. Za model M 235i zapłacić trzeba będzie 205 900 złotych. Jest to wersja z trzylitrowym silnikiem o mocy 326 KM.

Teraz dwudrzwiowe modele BMW są oznaczane cyframi parzystymi i cechują się swoim własnym stylem. Mamy już serię 6 i nową serię 4, teraz przyszła kolej na najmniejszą serię 2. Nowa cyfra w obecnej nomenklaturze producenta stanowi odwołanie do historii bawarskiej marki, serii modelowej BMW 02 z lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych ubiegłego wieku.

BMW serii 2 jest o 108 mm dłuższe od obecnej serii 1 (o 72 mm od ustępującej serii 1 Coupe). Nowe kompaktowe coupe jest także o 26 mm szersze, ma też większy rozstaw osi i kół od swojego poprzednika. Jest za to o 5 mm niższe. W rezultacie wnętrze ma być przestronniejsze, a bagażnik o 20 litrów większy.

W przyszłości samochód będzie dostępny w pięcioma silnikami. Podstawowy wariant benzynowym to seria 220i z czterocylindrowym silnikiem turbo o pojemności dwóch litrów i mocy 184 KM (debiut w segmencie C). Drugi benzyniak to już maksymalny top w ofercie - wersja M235i, wyposażona w trzylitrową, 326-konną jednostkę, również z turbodoładowaniem. Najmocniejsza „dwójka” potrafi osiągnąć 100 km/h w 4,8 s. Ten model można właśnie zamawiać u dilerów BMW.

Sprawdź ceny nowych modeli BMW

Niestety opcji dla tego modelu jest sporo, a wszystkie słono kosztują. I tak np. automatyczna klimatyzacja wymaga dopłaty 2761 złotych, a adaptacyjne reflektory kolejne 2815 złotych. Metalizowany lakier to kolejne 3317 złotych, skórzana tapicerka Dakota 7285 złotych, nawigacja Professional 10 801 zł, adaptacyjne zawieszenie sportowe M 3819 zł. Listę można wydłużyć o co najmniej kilkanaście pozycji.

Dla spokojniejszych i oszczędniejszych przewidziano dwulitrowego turbodiesla, który będzie oferowany w trzech wariantach: 218d (143 KM), 220d (184 KM) i 225d (218 KM). Wszystkie wersje silnikowe mają napęd na tylne koła.

Cenowo BMW plasuje się w okolicach Audi TT, które ma słabszy silnik i napęd na cztery koła. Patrząc na tylne napęd BMW ten drugi punkt w Audi można potraktować jako plus bądź minus. W zależności od naszych upodobań.

 

Monia i BMW Z4Monia i BMW Z4

 

BMW serii 2 Active TourerBMW serii 2 Active Tourer

 

Więcej o:
Komentarze (38)
BMW M235i Coupe | Polskie ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Piotr

    Oceniono 32 razy 24

    Śliczne autko!
    Szkoda tylko, że w ofercie tylko jedna rzędowa szóstka.
    10 lat jeździłem E30 coupe 325i, jak ten silniczek pięknie pracował, nie potrafiłem się z nim rozstać. Żadne buczenie 4 cylindrów się do tego nie umywa... Szkoda, że BMW już takich 2.0 i 2.5 6-cylindrowych nie produkuje.

  • Gość: rw1270

    Oceniono 15 razy 7

    Jak zwykle wypowiedzi w stylu, że kiedyś to ho, ho, może nawet milion km, a dzisiaj to sto tysięcy nie wytrzyma, szczególnie jeśli turbo. Bzdury. Psuły się bardziej, częściej, ALE było taniej naprawić i nowe kosztowało więcej w stosunku do zarobków. Nowe psują się o wiele rzadziej, ale za to koszują fortunę w naprawie, więc łatwiej wyrzucić, lub się pozbyć. No i łatwiej kupić nowe. Po prostu nie warto trzymać tak długo, jak kiedyś.

  • Gość: mATI

    Oceniono 11 razy 3

    wkoncu BMW wrociło do tego co było bardzo udanym pomysłem , oby pod maska "M2" nie było 1.6 turbo...

  • Gość: Ło matko

    Oceniono 1 raz -1

    Za te PLN to wolę 3tyś innych autach i to z silnikami a nie czymś pod maską na 4 garach (nie licząc tej jednej v6) cena o 40% za wysoka

  • Gość: aghrra

    Oceniono 35 razy -1

    A nie przewidziano silniczka z kosiarki do trawy lub piły łańcuchowej ?!

  • megamaciej

    Oceniono 8 razy -4

    Miękkie, krzywe linie przywodzą na myśl małego, opadniętego siusiaka.
    Następny model dobry co najwyżej dla młodej dziewczyny albo Azjaty.

  • wowo5

    Oceniono 26 razy -4

    Nie jest brzytkie ale pieknym to bym go nie nazwal. Piekne coupe to Ferrari 458 Italia, Aston Martin V12 Vanquish, czy chociazby Corvette C7.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX