Komentarze (39)
Audi RS 7 Sportback na polskim rynku
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Perlenbacher

    Oceniono 23 razy 3

    szukam cos wlasnie do 7 stoww mysle ze to dobry wybor hehehe.... cudownie patrzec na taki rozwoj sportowych-hatchbakow w dzisiejeszych czasach dla takiego weterana jak ja hehe ... ale i tak czekam niecierpliwie na szlify dla Opla Astry kilka malych korekt i pewne podium w kazdym starciu [pzdr

  • Gość: zbuntowany kaloryfer

    Oceniono 36 razy -16

    i tak go GT-R objedzie jak chce, lewą dziurką od nosa wciągnie te niemiecką kupę a w dodatku jest dużo tańszy.

  • Gość: Luke

    Oceniono 15 razy 3

    Od tylca jak spłaszczony Lord Vader.

  • Gość: audiPan

    Oceniono 32 razy 12

    Lot z audi jest taki ze obecnie wymiana lusterek w tym wozie kosztuje 6000 zł.
    Wszystkie elementy są kodowane do specyficznego egzemplarza.
    Takie podejscie jest ze wszystkimi czesciami ....
    Serwis jest HORRENDALNIE drogi a wozy kiepsko wykonane.

  • Gość: euro

    Oceniono 29 razy 5

    Co za nuda, każde Audi wygląda tak samo. Lekkie modyfikacje i już, nowy, rewolucyjny model. Żenada, która jarają się przede wszystkim Polacy, nie wiedzieć czemu...

  • Gość: gosc

    Oceniono 3 razy 1

    nie rozumiem czemu tak drogo. u nas to auto zaczyna sie of $107K, $130K w pelnej opcji z hamulcami ceramicznymi.

  • Gość: sz-fabia

    Oceniono 1 raz -1

    ... koleiny gadzet do siekania banknotów!! nie masz w biurze niszczarki zakup Audi!!!!

  • Gość: Zorba

    Oceniono 4 razy 0

    Przecież to tylko samochód.

  • Gość: byQl

    Oceniono 14 razy 6

    Tył ze skody 130 coupe

  • Gość: Andrzej

    Oceniono 7 razy 3

    To już wole Forda Mustanga GT500 za 350 tyś, lub Camaro SS za połowe ceny audi.

  • Gość: Gość: moon

    Oceniono 8 razy -2

    Prawdziwy ponadczasowy design z klasa - nie błyskotka na jeden sezon jak Citroen czy Lexus.
    No i nie zostanie nagrodzony GCOTY :)

  • Gość: Adex

    Oceniono 2 razy 0

    Te Audi moze BMW 6 gran coupe buty pucować!

  • Gość: moon

    Oceniono 2 razy 2

    Za dwadzieścia lat dalej będzie przyjemny w oglądzie. Tym się rożni od Infidelity czy Lizusa.
    Ale są rzeczy ważniejsze od wyglądu, to technika, ale to trzeba rozumieć i doceniać.
    Na szczęście jest wybór. Dla miłośników toczydełek jest jeszcze Tociota - co to niby się nie psuje, bo technicznie jest sprzed 30 lat i nie ma co się zepsuć (inna rzecz, że prawie nic nie działa tak, jak powinno). I tak - każdy będzie zadowolony. Ci, którzy nie maja wystarczającej kasy (i muszą kupić GT-Ra, tak jakby chodziło tylko o to, który jest szybszy na torze, choć wówczas należałoby jeździć F1). Także ci, którzy muszą chodzić w błyszczących garniakach z nadrukiem D&G, bo oni maja tańsze i bardziej błyszczące gejówki.

  • Gość: Zbyszek

    0

    Dwie pensje i polowa zakladu u mnie bedzie takim jezdzic. Wuahahaha bogactwo skuhwysny

  • km1957

    0

    Sie bym zapisala na jazde probna, ale cze ktos moze mic poradzic, gdzie w Polsce bede mogla pedzic ponad 140 km/h, bo nie pamietam?

  • Gość: Ygrek

    0

    Albo Coupe, albo 4 drzwi. To nie idzie w parze. Nie ma bata. Jeszcze nie było takiego stylisty który by to sensownie pogodził. To auto byłoby piękne gdyby nie ten garb "komfortu" dla tylnej kanapy. Tego się nie da osiągnąć. Tylna szyba musi szybciej opadać kosztem przestrzeni z tyłu. Nie ma komfortowego Coupe dla pasażerów z tyłu! BMW X osiągneło w miarę ładną bryłę z tyłu ale oczywiście kosztem komfortu...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX