Ogrom konceptów Daihatsu

Daihatsu bije rekordy pod względem ilości prezentowanych prototypów. Podczas salonu samochodowego w Dżakarcie na stoisku tej japońskiej firmy można zobaczyć osiem nowości

Po wycofaniu się z rynku europejskiego mamy mniejszą możliwość obserwowania aktywności marki Daihatsu (własność Toyoty). A ta jest całkiem spora. Podczas salonu samochodowego w Dżakarcie Daihatsu pokazało aż osiem modeli koncepcyjnych. Wszystko wskazuje na to, że Azja Południowo-Wschodnia jest teraz dla tej małej japońskiej marki najważniejszym regionem.

Samochody w stylu mangaSamochody w stylu manga

W zeszłym roku w stolicy Indonezji na stoisku Daihatsu można było oglądać malutki kabriolet D-R i jego uterenowioną wariację D-X. W tym roku D-R zyskało stały dach i pojawiło się jako D-R Estate. Jest więc szansa, że Daihatsu Copen doczeka się następcy.

Ayla to nieco większy (segment B) model, który do Dżakarty przypłynął w trzech odsłonach: sportowej, luksusowej i terenowej. Każda z nich ma własny, oryginalny pas przedni i elementy wykończenia właściwe dla prezentowanego stylu.

W segmencie A są dwie propozycje: NC-Y i NC-Z o różnym wyglądzie, a dla dużej rodziny siedmioosobowy UFC 2 Concept. Jest to tańsza interpretacja rodzinnego minivana, po zeszłorocznym UFC z przesuwanymi tylnymi drzwiami.

Na deser jeszcze CUV. Tak, to nazwa prototypu, a nie tylko określenie przeznaczenia. Mały crossover oferuje możliwość zmiany aranżacji drugiego rzędu foteli i ma tylne drzwi otwierane "pod wiatr".

Obecnie Daihatsu oferuje w Indonezji cztery modele osobowe: Ayla, Xenia, Sirion i Terios. Wszystkie poza Teriosem są stosunkowo nowe.

Więcej o:
Komentarze (18)
Ogrom konceptów Daihatsu
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: tupolew71

    Oceniono 30 razy 30

    Za komuny byłem gościem. Miałem daihatsu charade. To było auto nie do zajechania.

  • Gość: mareksamko

    Oceniono 13 razy 13

    mam Charade Gtti z 1987 i właśnie wygrała klasę w ClassicAuto Cup w Miedzianej Górze

  • Gość: satyron

    Oceniono 6 razy 6

    Pamietam katalogowy model Daihatsu Charade za 4500 $ w Pewexie (1982)

  • mareksamko

    Oceniono 2 razy 2

    szkoda, że wychodzą z Europy i jedynym wyborem u toyoty jest Yaris. Daihatsu byłoby konkurencją

  • Gość: janek1

    Oceniono 3 razy 1

    wedlug mnie 5i8 sa ladne tylko kiedy beda u nas

  • Gość: Siki_Weroniki

    Oceniono 27 razy 1

    I jeszcze jedno: salon samochodowy w Dżakarcie.
    Nosz kurna wyznacznik trendów w motoryzacji. Niech się chowa Detroit, Frankfurt... Dżakarta nadchodzi!!!

  • Gość: Xaddey

    Oceniono 18 razy -10

    1 - sylwetka Citroena, 2 - Focus RS/ST poprzednia generacja, 4 - przypomina przodem Alfe MiTo, 5 i 6 - troche jak Skoda Citigo, 7 - Infinity, 8 - stylistyka, glownie atrapy i swiatel przypominajaca nowe modele Forda, np nowa Fiesta ST, lub Fusion (wersja amerykanska), albo Taurus.

    Nie twierdze, ze to zle ale nie przepadam za "pozyczaniem" od innych marek. Bardzo podobnie robi KIA i w zasadzie nie wychodzi na tym zle, jednak nie smak zostaje. Jestem oczywiscie przygotowany na minusy.

  • Gość: puszek_okruszek

    Oceniono 17 razy -13

    a kogo obchodzi daihatsu?????????????..zrobione z puszek po piwie, na kolach od roweru, 7 osobowe i z silnikiem do wyboru: pol litra diesel lub benzyna na potrojnym turbo, zeby mialo to sile jechac do przodu na dwojce.gwarancji 100000 km niedozyje.........na ch_j mi to???????????????????

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX