Nowa Dacia Logan MCV w salonach (ceny)

Dacia rozpoczęła sprzedaż nowego Logana w wersji MCV. Kombi w najnowszej odsłonie zyskało atrakcyjniejszy wygląd, nie tracąc przy tym na praktyczności i niewygórowanej cenie

Najtańsze auta w polskich salonach

Cennik nowego Logana MCV otwiera kwota 33 900 zł. Tyle samochód kosztuje w bazowej wersji Access z podstawowym silnikiem benzynowym o pojemności 1,2 litra i mocy 75 KM. Od wyższej wersji ta jednostka jest oferowana z fabryczną instalacją gazową. Po Loganie sedan, również w kombi debiutuje nowa, trzycylindrowa jednostka napędowa 0,9 l o mocy 95 KM. Ponadto w ofercie jest jeszcze silnik Diesla 1.5 dCi w dwóch wariantach mocy: 75 i 95 KM.

W standardzie Logan MCV ma na pokładzie jedynie: ABS, system kontroli toru jazdy ESC, czołowe i boczne poduszki powietrzne, system mocowania fotelików dziecięcych Isofix i wspomaganie kierownicy. Centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby przednie czy oświetlenie bagażnika należą już do serii Ambiance. Od tego poziomu dostępny jest pakiet Komfort w cenie 2 900 zł, który obejmuje manualną klimatyzację i radioodtwarzacz.

Najbardziej atrakcyjnie auto prezentuje się oczywiście w najbogatszej odmianie Laureate, w której jest wyposażone w boczne listwy chromowa, dwukolorowe relingi światła przeciwmgielne. Dodatkowe elementy powyżej wersji Ambiance to jeszcze: komputer pokładowy, elektrycznie sterowane szyby tyle i lusterka boczne. Aluminiowe felgi aluminiowe w rozmiarze 15 cali wymagają dopłaty 1 010 zł, a lakier metalizowany 1 900 zł. Zestaw MEDIA NAV (7-calowy ekran dotykowy z nawigacją, radioodtwarzacz, wejścia USB i jack, audiostreaming, Bluetooth®, pilot do sterowania przy kierownicy to wydatek dodatkowych 950 zł.

Pojawieniu się w sprzedaży nowego modelu z gamy Dacii, towarzyszą pikniki organizowane przez Autoryzowanych Partnerów Dacii, które odbędą się już 14 września. Podczas pikników będzie można obejrzeć i wypróbować Nowego Logana MCV oraz odbyć jazdy testowe innymi modelami z odnowionej gamy Dacii. Osoby, które wezmą udział w jazdach testowych, mogą spróbować swoich sił w specjalnym konkursie na stronie http://www.dacia.pl/konkurs-piknik/ i wygrać nowego Logana MCV.

Dacia Logan MCV - cennik

Więcej o:
Komentarze (104)
Nowa Dacia Logan MCV w salonach (ceny)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • tamerlan80

    Oceniono 75 razy 69

    W te wakacje jeździłem trochę po Niemczech i aż się zdziwiłem ile Dacii kupują Niemcy. Przeważnie Sandero Stepway - dla nich to śmiesznie tani SUV. Było też dużo zwykłych Sanderów, Loganów.

  • Gość: gosc

    Oceniono 87 razy 55

    Bawię się setnie, kiedy czytam te słowne plwociny polactwa. „O jesu, Dacia! Co za g… Nigdy bym tego nie kupił!” Tylko zakompleksiony, niedowartościowany dureń kupuje samochód droższy niż może, wybierając kolor i sylwetkę (czy ogólne wrażenie marki/modelu) nie przecież pod siebie, tylko pod sąsiadów i znajomych! Kierowca siedzi w środku i nic z tego wszystkiego co jest na zewnątrz i tak nie jest jego udziałem. Wydać 100-200% więcej tylko po to, żeby podchodząc do auta mieć satysfakcję, że sąsiedzi zazdroszczą? Ich zazdrość, to niestety też tylko kwestia polactwa! W każdym normalnym kraju samochód kupuje się najtańszy w danym segmencie potrzeb, bo droższy nic nie zmienia! I tak dojedzie tak samo w określone miejsce na mapie – jak każdy inny. Kierowcy potrzeba tylko klimy, czasami bagażnika (jeszcze rzadziej nieco większego niż w innych autach) i… tak – to wszystko. Drogie, stylowe, czy genialnie wyposażone auta kupują firmy dla swoich preziów i dyrów, kompletni maniacy motoryzacji czy ludzie, którzy nie mają co z pieniędzmi zrobić. Takie Audi, Mercedes czy chociażby Opel – i tak będą się psuć tak samo, jak ta Dacia. Dzisiaj to wszystko jeden „pies”!

  • Gość: kilo

    Oceniono 60 razy 48

    Od 8 miesięcy jeżdżę nową Dacią Lodgy i sobie chwalę oraz się nie wstydzę choć może powinienem, zwłaszcza w porównaniu do mojej bezrobotnej sąsiadki, która własnie zakupiła sobie "nowe" 25-letnie, ale jednak AUDI !!!

  • Gość: www

    Oceniono 40 razy 32

    pomalutku i zaczyna powoli przemieniać się w łabędzie. Pamiętacie Felicje czy stare Hundaye też piękne nie były - Dla mnie jeszcze nie moja bajka. Ale w następnych wcieleniach może. Druga sprawa ile jest osób które szukają prostego taniego auta które przewiecie ich z punktu A do B.

  • zed-is-dead

    Oceniono 19 razy 17

    Dlaczego Dacia zrezygnowała z benzynowego silnika 1,6? Przecież to był najsensowniejszy silnik do Logana MCV. Obawiam się, że turbo 0,9 jest jednostką jednak zbyt zaawansowaną technicznie dla Dacii - siłą tych samochodów jest właśnie prostota.
    Cieszy natomiast, że Rumuni zrozumieli, iż tanie niekoniecznie musi oznaczać koszmarnie brzydkie.

  • potulnyqumotr

    Oceniono 24 razy 16

    Samochód jako drugi w życiu - dla osób, które już raz kupiły samochód od handlarza i nie chcą powtarzać tego doświadczenia, a nie stać ich na wydanie 85 000 zł za w miarę wyposażony nowy kompakt kombi z Niemiec.

  • vogon.jeltz

    Oceniono 10 razy 10

    Inni producenci próbują przyciągnąć klientów technologicznymi i wizualnymi wodotryskami i duperelami. Wygląd ze snu naćpanego dezajnera, hybrydy, downsizingi (no, widzę, że i do Dacii to dotarło), popieprzone w obsłudze dotykowe wyświetlacze, elektroniczne wspomagacze wszystkiego, systemy automatycznego parkowania dla niedorozwiniętych, czujniki zawartości dwukapuścianu grochu w pierdach puszczanych w kabinie i "szlachetne" plastiki wytwarzane w procesie recyclingu diamentów. Tylko po co to komu właściwie?

    A tymczasem Dacia świetnie się sprzedaje w całej Europie. A dlaczego? Bo to prosta, sprawdzona technologia rodem z lat 90., w rozsądnej cenie oferująca wszystko, co kierowcy jest potrzebne i nic ponadto.

  • Gość: Maniek

    Oceniono 4 razy 4

    Żaden mi nie wmówi co do samochodu Dacia że jest to zły samochód. Kupiłem używany samochód Dacia Logan MCV 1500 diesel dwa lata temu. W czasie kiedy go kupiłem miał przejechane 188.680 km Przebieg taki był w niecałe dwa lata od zakupu. Ja korzystam z tego samochodu trzeci rok i mam przejechane na dzień dzisiejszy 215.986 km. Auto jak na razie sprawuje się bezbłędnie, bezawaryjnie i oszczędnie / 5-6 l/100km oleju napędowego. SUPER SAMOCHÓD ! Chyba że ktoś ma wysokie aspiracje , wysoko mierzy i z uporem maniaka patrzy na znak firmowy drogich zachodnich marek. Maniek.

  • Gość: kilof

    Oceniono 10 razy 4

    Skoda mogła z rapidem zrobić to samo co dacia z MCV. A tak zrobili jakiegoś Spacebacka. Po co komu taki samochód, w dodatku skoda. Model moze sensowny ale w przypadku marek premium. Moze nie chcieli robić konkurencji fabii, ale uważam ze strzelili sobie w stope tym modelem tym bardziej przy pojawieniu sie logana.
    Spadek sprzedaży fabi gwarantowany zwłaszcza ze znaczną częśc sprzedanych fabi stanowią auta flotowe. Pozatym MCV całkiem nieźle wygląda (jak na dacie).

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX