Salon Frankfurt 2013 | Nissan X-Trail

Pudełkowaty kształt nadwozia odchodzi do przeszłości. Nissan pokazał we Frankfurcie nowego X-Traila o znacznie łagodniejszym obliczu

Pierwsza generacja X-Traila (2001) była projektowana przy pomocy ekierki. Ostre kształty przypadły klientom do gustu, zatem Nissan poszedł za ciosem i według tego samego przepisu zaprojektował drugą (2007). Teraz przyszła pora na zmiany. Linie znacznie złagodzono upodabniając nieco do oferowanego w USA Pathfindera. Podobieństwo nie jest przypadkowe. Nowy X-Trail będzie oferowany po drugiej stronie Atlantyku pod nazwą Rouge.

Chociaż X-Trail wygląda na gotowego do produkcji seryjnej Nissan skąpi informacji na temat planowanych silników. Wiemy jedynie, że w stosunku do obecnej generacji ulegną one zmniejszeniu, czyli tzw. downsizingowi. Nie wykluczone zatem, że podstawowa jednostka benzynowa 1.6 DIG-T (190 lub 200 KM) zostanie pożyczona z Juke'a. Większość sprzedaży w Europie przypadnie na silniki wysokoprężne. Tu najbardziej prawdopodobny jest 1.6 dCi (130 KM).

Oferowane będą dwie wersje: 4x2 i All Mode 4x4i wspomagane systemami Uphill Start Support, Advance Hill Descent Control, Active Ride Control, czy Active Engine Brake. Dobra wiadomość także dla dużych rodzin. Nowy X-Trail oferuje obszerny bagażnik, w którym opcjonalnie można będzie zamówić trzeci rząd siedzeń.

Nissan X-trail zadebiutuje na wybranych rynkach w pierwszym kwartale przyszłego roku, by na ostatnie dotrzeć w lipcu 2014.

nissanNissan X-Trail | Wideo

Więcej o:
Komentarze (9)
Salon Frankfurt 2013 | Nissan X-Trail
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: baca

    Oceniono 9 razy 7

    wygląda bardzo dobrze - Nissan xtarejlem i kaszkajem zawojują rynek

  • skjskj

    Oceniono 9 razy 5

    w porównaniu do poprzednika.... cudo:)

    ________________________________________________
    www.strefakulturalnejjazdy.pl/2013/08/nie-wychowuj-pirata-drogowego.html

  • Gość: fragi102

    Oceniono 4 razy 4

    cfok lewandoski siedzi i usuwa komentarze hehe

  • Gość: sokwa

    Oceniono 5 razy 3

    Obecny X'trial jest inny niż konkurencja .Może kanciaty ale ma swój niepowtarzalny styl . Nowy model jest bardzo ładny i w środku i na zewnątrz ale to już nie to. Jest taki nijaki ,podobny do reszty Suv-ów innych producentów . Niczym się nie wyróżnia.
    Bardziej pasuje na następcę Murano. Dziwne posunięcie Nissana bo przy braku Patrola w Europie Nissan będzie miał w ofercie same bulwarówki (nie mówiąc o farmerach jak Pathfinder czy Navara) . Mam X'Traila 2008
    i po obejrzeniu zdjęć następnym samochodem będzie coś w stylu Land Rovera .

  • Gość: fragi102

    Oceniono 5 razy 3

    w zasciankowej uni z za buga i tak plebs kupi tania dacie zbudowaną na X-TRAILu hehe

  • stpaul

    Oceniono 5 razy 3

    Przyjemne jest to auto. Podoba mi się nadwozie i wnętrze, nie jest przestylizowane i zapowiada wysoką funkcjonalność, którą wyróżniał się poprzednik. W "dzielności terenowej" - a poprzednik był w tym zakresie zupełnie dobry, jak na SUV-a - może mu przeszkodzić niewielki prześwit i duże zwisy. No i na koniec silniki. Diesel 1.6 130 KM wystarczy do miejskiego hatchbacka, ale to auto chyba nie jest do miasta?

  • Gość: Rysiu

    Oceniono 1 raz 1

    Strasznie podobny do Hondy CRV - nie wiem czy to dobrze czy zle

  • Gość: teoretyczny

    0

    vs outlander vs rav4 vs crv vs sportage = final CX 5 vs Tiguan vs ?

  • Gość: gosc

    Oceniono 10 razy -4

    W porównaniu do innych SUVów – taki sam – kompletnie bezpłciowy. Już na pewno nie kupiłbym czegoś tak nijakiego.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX