Salon Frankfurt 2013 | Nowy Peugeot 308

Druga generacja Peugeota 308 to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier zbliżającego się salonu samochodowego IAA we Frankfurcie nad Menem. Przed oficjalnym prezentacją publikujemy bogatą galerią zdjęć tego modelu

Oto 2008 - nowy crossover Peugeota

Nowy Peugeot 308 cechuje się świeżym i eleganckim wyglądem nadwozia. Jego ozdobą są światła w technologii LED (w wyższych wersjach wyposażenia również przednie reflektory). Pojazd został zbudowany na modułowej platformie EMP2. W porównaniu z poprzednikiem, masę auta obniżono o 140 kg.

We wnętrzu panuje ład i prostota. Deska rozdzielcza jest uporządkowana, ilość przycisków ograniczona do minimum za sprawą wyświetlacza dotykowego. Cechą charakterystyczną najnowszych modeli marki są niewielka kierownica i wysoko umieszczone zegary. Tak jest również w przypadku nowej „308-ki”. Peugeot zapewnia, że kabina nowego modelu jest solidnie wykonana i przestronna. Bagażnik ma przyzwoitą pojemność 470 litrów.

Sprawdź ile kosztuje używany Peugeot 308

W chwili debiutu rynkowego samochód będzie oferowany z pięcioma silnikami do wyboru (jednostki benzynowe i wysokoprężne HDi). Na początku 2014 roku oferta powiększy się o całkowicie nową, trzycylindrową jednostkę benzynową z turbodoładowaniem 1.2 e-THP. Dostępne będą też wersje BlueHDi i nowa sześciostopniowa skrzynia automatyczna.

Nowy Peugeot 308 trafi do sprzedaży w niedługim czasie po frankfurckim debiucie. We Francji auto będzie kosztować od 17 800 euro.

Nowy Peugeot 308 - duża galeria zdjęć

Więcej o:
Komentarze (27)
Salon Frankfurt 2013 | Nowy Peugeot 308
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • potulnyqumotr

    Oceniono 15 razy 11

    Peugeot źle do tego podchodzi.
    Jeżeli w Niemczech chce się sprzedawać dużo samochodów, to najpierw trzeba zaprojektować dobry czołg, a potem dopiero wypuścić na rynek jego wersje cywilną.
    Jak dotychczas to się doskonale sprawdza.

  • fahowiedz

    Oceniono 19 razy 11

    No proszę czyli da się zaprojektować konserwatywnie wyglądające auto bez nudy

    parę wyważonych detali, tu zagięcie tam wygięcie i jest szansa że i jakiś zabłąkany w salonie Peugeota Niemiec go kupi myśląc że to Golf VIII po FL

    ....aaa sorrrry nie zajrzałem do wnętrza, zegary powyżej koła kierownicy ... no dobra nie kupi

  • Gość: rla

    Oceniono 7 razy 7

    Sterowanie z wyświetlacza to raczej kiepski pomysł. Z tego co rozumiem zanim zwiększysz temperaturę lub np. nadmuch musisz wybrać odpowiednia opcję na wyświetlaczu, a później naciskać wirtualne przyciski.
    W przypadku normalnych przycisków można to zrobić bez odrywania oczu od drogi, po prostu wiem gdzie się znajduje gałka/przycisk od regulacji klimy tu to odpada.
    Druga sprawa jak wyglądają ekrany dotykowe po kilku latach używania.

  • Gość: qwerty

    Oceniono 11 razy 5

    świetny!

  • Gość: Benek

    Oceniono 10 razy 2

    Quo Vadis Peugeocie? Gdzie podziały się te wszystkie dziwaczne linie i rozdarta na wskroś "japa"?

  • Gość: Wichajster

    Oceniono 1 raz 1

    Auto piękne , będzie napewno drogie , to nie auto dla robotnika .Robotnik za swoją pensje po oplaceniu czynszu, moze sobie kupic starego łacha i żarcie przeterminowane

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX