Novitec Ferrari F12 Berlinetta | Niemcy poprawiają Włochów

Niemiecka firma tuningowa Novitec od dawna zajmuje się poprawianiem modeli z Maranello. Ich najnowszy projekt to modyfikacja Ferrari F12 Berlinetta
Za co kochamy włoską motoryzację? Za co kochamy włoską motoryzację?

Poprawiona aerodynamika, więcej mocy i o wiele lżejsze koła to pomysł Novitecka na model F12 Berlinetta. Nowy przedni spojler i przymocowane do niego kanały dolotowe mają zapewnić bardziej stabilną jazdę. Poza tym dzięki nowym osłonom otworów kanałów chłodzących hamulce, zmienionemu grilowi i nakładce karbonowej na masce Berlinetta ma otrzymać bardziej charakterystyczny wygląd przodu. Novitec oferuje również boczne listwy i elementy lusterek zrobione z karbonu. Z tyłu mamy możemy wyposażyć nasze F12 w nowy spojler, dyfuzor i przyciemniane tylne światła.

Za 10 tysięcy euro kupić można ultralekkie kute felgi o rozmiarze 21 cali (255/30) z przodu o 22 cale (335/25) z tyłu. Karoseria jest obniżona o 40 mm. Żeby nie było problemów z podjazdem Novitec oferuje hydrauliczny system unoszenia przodu.

Ile kosztuje używane Ferrari?

Kto czuje, że jego F12 ma za mało mocy u Niemców znajdzie rozwiązanie. Z nowo skalibrowanego silnika V12 o pojemności 6,3 litra dało się wycisnąć dodatkowe 34 KM więcej. Teraz mamy do dyspozycji 774 KM i 716 Nm maksymalnego momentu obrotowego (seria 740 KM, 690 Nm). Dodatkowo podniesiony został ogranicznik maksymalnych obrotów do 8900 obr./min (seria 8250 obr./min). Za zmiany w silniku Novitec życzy sobie 17 005 euro. Za kolejne 4.272 euro dokupić można sportowy układ wydechowy - dużo głośniejszy i ze sterowanymi klapami.

Novitec Ferrari F12 Berlinetta w akcji Novitec Ferrari F12 Berlinetta w akcji

Więcej o:
Komentarze (7)
Novitec Ferrari F12 Berlinetta | Niemcy poprawiają Włochów
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: a54

    Oceniono 5 razy -1

    Niesamowity wyczyn podnieśli moc silnika Ferrari aż o 4,5%. Pan Zenek mapując przeciętny silnik uzyskuje ze 20%-30% wzrostu mocy silnika. ..

  • Gość: ;-0

    0

    mało kto wie,ze golf 1 jest dziełem stylistów włoskich

  • Gość: Edc

    0

    Wstyd - powinno być "spoiler".

  • Gość: ernest666

    Oceniono 3 razy 1

    hitlery niech lepiej zaczną poprawiać swoje tfsi, bo to najbardziej zacofane, awaryjne i kosztożerne silniki ostatniej dekady. Biedna klientela z niemieckimi klapkami na oczach kupuje ten awaryjny syf, a później niemieckie fora pękają od naporu tematów "awaryjne tfsi", "problemy z tfsi" itp. itd.

    Niemcy chcieli dogonić Japończyków, produkując silniki o małej pojemności i dużej mocy, ale kiedy Toyota, Nissan czy Honda na przełomie lat 80/90 miały solidne, niezawodne i zaawansowane silniki 1.6L o mocach 160 KM, które do dzisiaj żyją i mają się dobrze, ludzie wyciskają z nich siódme poty na torach wyścigowych, natomiast vag wtedy jedynym czym mógł się pochwalić, to 8V SOHC heheheheh szczytem technologicznym jeśli chodzi o małolitrażowe silniki było dla nich 1.8l i 112 KM w wersji GTI hahahahahaha!!! A teraz wypuścił doładowane tfsi o pojemnościach 1.4-2.0 i mocy 120-200KM, które rozsypują się po kilkunastu tysiącach kilometrów... Co za niemiecki naród tandeciarzy. Brzydkie i monotonne samochody, niedopracowane silniki, biedne wyposażenie, nudne wnętrza... LUDZIE, kochajcie motoryzacje, kupujcie inne samochody, z duszą, bardziej dopracowane.

  • Gość: Arvek

    Oceniono 7 razy 3

    Dla niewtajemniczonych z 1Litra silnika benzynowego (wolnossącego, czyli bez turbo) wyciągano z powodzeniem 150KM z litra pojemności. Gdyby Ferrari chciało to ten silnik mógłby mieć spokojnie ponad 900KM tylko po co; niech niemcy myślą, że ich doganiają swymi wieśwagenami itd.
    Cały downsizing w motoryzacji to farsa. Zamiast 1,4 Turbo z mocą 140-170km można zbudować np: 1,8-2L silniki wolnossący o podobnej lub większej mocy. Idę o zakłak, że wolnossący przy sportowej jeździe spali dużo mniej paliwa i przetrzyma ze 2 silniki turbodołądowane. Przykłady to (niezawodne i trwałe) silniki japońskie 2L pojemności (bez turbo) moc średnio 150-200KM. Zresztą w dieslach też zaczynają europę przeganiać ostatnie przykłądy silnika Hondy 1,6td cz Mazdy to potwierdzają...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX