Salon Frankfurt 2013 | Nowy Hyundai i10

Do Frankfurtu Hyundai przywiezie zupełnie nowe i10. Samochód jest znacznie większy od poprzednika. Za jego projekt odpowiada Centrum Technologiczne Hyundai Motor Europe w niemieckim Rüsselsheim

Tak mogłyby wyglądać wszystkie Hyundaie

Obecna generacja i10 jest dostępna na rynku od pięciu lat. Czas więc najwyższy na następcę. Znacznie większego następcę. Najnowsza generacja miejskiego Hyundaia wykorzystuje nową płytę podłogową, która pozwoliła na znaczne zwiększenie jego gabarytów (z jednym wyjątkiem). Auto jest o 80 mm dłuższe, 65 mm szersze i o 50 mm niższe od poprzednika. Bagażnik zwiększono o 10 proc. do 252 litrów.

Nowe i10 zostało "narysowane" przez europejski zespół projektantów pod przewodnictwem Thomasa Burkle. Nie zabrakło charakterystycznych dla Hyundaia elementów pasa przedniego. We wnętrzu - podobno - pojawiły się materiały wysokiej jakości, które "współgrają ze stylistyką kabiny". Na razie jej wygląd pozostaje tajemnicą.

- Nowa generacja i10 to dla naszej firmy znaczący krok naprzód. Wszystkie, nawet najdrobniejsze detale tego auta, zostały zaprojektowane i wykonane tak, by spełniać wymagania i potrzeby europejskich konsumentów. Nowy i10 w pełni spełnia obietnicę 'prawdziwej wartości' firmy Hyundai, oferując znacznie więcej niż wielu klientów spodziewałoby się znaleźć w samochodzie tej klasy - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes i dyrektor zarządzający Hyundai Motor Europe.

Ile kosztują nowe Hyundaie w Polsce? Oto cennik wszystkich modeli

Produkcja Nowego i10 rozpocznie się w fabryce w Izmit (Turcja) we wrześniu bieżącego roku.

Więcej o:
Komentarze (21)
Salon Frankfurt 2013 | Nowy Hyundai i10
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Ornitolog

    Oceniono 52 razy 14

    Wciąga nosem badziewie VW i skody. Te całe upy i citigo wyglądają, jak wysrane.

  • Gość: wiki

    Oceniono 14 razy 6

    hyundai i 10 to było autem o pudełkowatym kształcie teraz to się nie zmieniło ale wygląda lepiej pod innym względem chociażby detali

  • kamito

    0

    Ornitolog wciąga nosem to ciekawe bo właśnie i UP i Citigo w tej klasie są liderami na kolejnym miejscu Panda ciekawe gdzie jest i10, po prostu zła sprzedaż więc trzeba było go zmienić

  • eurotaxt

    0

    Coś mi się wydaje że nowe i10 "zje" na rynku i20 które mimo liftingu wygląda słabo i staro. Na konkurowanie z Aygo czy VW Up! nowe i10 jest za duże, na konkurowanie z Polo czy Fiestą za cienkie, będzie jakaś nowa subklasa ;-)

  • sighum

    Oceniono 4 razy 0

    toż to PUG

  • Gość: JUREKW

    Oceniono 1 raz -1

    Pięknie, HUUNDAI idzie mocno do przodu. My z naszymi zarobkami idziemy do tyłu.
    Ciekawe jaka będzie cena tej maskotki.

  • pluuto

    Oceniono 29 razy -13

    Szkoda życia by kupić coś takiego... nazwanie tego samochodem jest już niezłym naciąganiem, mi motoryzacja kojarzy się dużo bardziej przyjemnie niż to, do tego sprowadza ją produkcja takich aut...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX