Odświeżony Nissan Micra od 39 990 zł

Nowy wygląd, nowe materiały we wnętrzu i stara cena podstawowa - odświeżoną Micrę można mieć za 39 900 zł. Co dostajemy w zamian?

Golf będzie miał kolejnego rywala. Nowa Tiida dotrze do Europy

Facelifting Nissana Micry przyniósł sporo - i co warto podkreślić - pozytywnych zmian w wyglądzie auta. Najwięcej modyfikacji można zaobserwować w pasie przednim, choć i tył nie pozostał nietknięty. Japończycy nie zdecydowali się jednak na wyraźne przebudowanie wnętrza, choć obiecują, że materiały użyte do jego wykończenia mają lepszą jakość.

Gama Micry na rynek polski opiera się na dwóch benzynowych wersjach silnikowych - wolnossącej 1.2 l o mocy 80 KM oraz 1.2 l z kompresorem o mocy 98 KM. Obie dostępne są z manualną lub zautomatyzowaną (CVT) skrzynią biegów.

Na liście wyposażenia standardowego znajduje się m.in.:
- 6 poduszek powietrznych,
- systemy bezpieczeństwa ABS, ESP oraz BA (wspomaganie hamowania),
- elektrycznie regulowane szyby przednie,
- komputer pokładowy,
- centralny zamek sterowany pilotem.

Ten Nissan to prawdziwy hit w Polsce. W salonie trzeba za niego zapłacić...

Za dopłatą dostępne są m.in.:
- system "inteligentnego kluczyka I-Key",
- system pomiaru wielkości miejsca parkingowego, ułatwiający manewrowanie w mieście,
- multimedialny system NissanConnect 2.0 z 5,8-calowym ekranem dotykowym, gniazdem USB, kamerą cofania oraz 6 głośnikami,
- automatyczna klimatyzacja.

Odświeżone Nissany Micra trafią do polskich salonów pod koniec sierpnia.

Więcej o:
Komentarze (19)
Odświeżony Nissan Micra od 39 990 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: pluuto

    0

    NISSAN MICRA z silnikiem DIG-S to majstersztyk technologiczny hehe

  • Gość: _P

    Oceniono 16 razy 0

    @Mirek
    Rzeczywiście cena nie jest niska i mało konkurencyjna, ale na wyprzedaży rocznika trudno kupić w lepszej cenie konkurenta w tej klasie. Za 34 tys. auto bez przebiegu z klima, radiem i cd, sterowaniem radiem i telefonem z kierownicy, el. szybami z przodu, esp, 6 poduszek, lakier metalik, kluczyk z pilotem, do tego wbrew pozorom całkiem sporo w nim miejsca, silnik nawet dynamiczny na niższych biegach, w mieście przy właczonej klimie spala poniżej 6l i co ważne bez szyberdachu:-) , miałem w corsie i razem z gradem wpadł do środka.

  • Gość: kascbahi

    Oceniono 2 razy -2

    Micra to premium w swojej klasie hehhe pewniak nie bal bym sie o jego przyszlosc ale i tak jeszcze mzona by co nie co wprowadzic

  • Gość: kretu23

    Oceniono 2 razy -2

    bardziej sie nadaje do filmu Pacific Rim jako bron dla Kaiju niz do jazdy

  • wasataszpilka

    Oceniono 7 razy -3

    Jest tak samo brzydki i napompowany jak wcześniej.
    szrociaki

  • Gość: Mirek

    Oceniono 17 razy -3

    Śmiechu warte. Tyle płacić za 3 cylindry. Z moim K11 który mam od nowości, od roku 1999, automat, szyberdach, 4 cylindry, 16 zaworów, dwa wałki rozrządu nie da się porównać. Kosztował wtedy również 39900zł. Co przy ówczesnych cenach nie było bardzo drogo.

  • Gość: asdsa

    Oceniono 9 razy -7

    adda

  • skjskj

    Oceniono 15 razy -7

    chyba raczej z konkurencją nie wygra, skoda czy vw są w podobnych pieniądzach, no ale co kto lubi

    ============
    wWw.StrefaKulturalnejJazdy.pl Blog o kulturze i bezpieczeństwie na polskich drogach.

  • Gość: Andi

    Oceniono 8 razy -8

    coś jakby Nissan ala Peugeot ( z przodu ) :)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX