Nowe BMW X5 wycenione

Na razie w ofercie BMW znajdują się trzy wersje silnikowe nowego X5. Za najtańszą z nich trzeba zapłacić 285 900 zł. Ile kosztują pozostałe i co dostajemy w standardzie?

Kto najbardziej zaniża średnie spalanie? BMW. Jak wypadają inni?

xDrive50i, xDrive30d i M50d - tak prezentuje się - na razie - lista odmian nowego X5. Podstawową i jednocześnie najtańszą jest trzylitrowy diesel o mocy 258 KM. Trzeba za niego zapłacić przynajmniej 285 900 zł brutto, czyli 232 439 zł netto. Cennik pozostałych wersji prezentuje się następująco: - X5 xDrive50i (4.4 l, V8, 450 KM) - 350 900 zł (285 285 zł netto), - X5 M50d - (3.0 l, R6, 381 KM) - 382 900 zł (311 301 zł netto).

Różnica w cenie diesli nie wynika wyłącznie ze znacznie większej mocy wersji M50d, ale również ze znacznie dłuższej listy wyposażenia standardowego, na której (w przypadku wersji M50d) znalazły się m.in. M-pakiet z 19-calowymi felgami, tapicerka z alcantary i skóry, sportowe, adaptacyjne zawieszenie, etc.

Najmniejszy SUV BMW kosztuje w Polsce...

Nie oznacza to wcale, że bazowa odmiana modelu (xDrive30d) jest słabo wyposażona. W standardzie otrzymujemy m.in.: pięcioletni pakiet BMW Service Inclusive, aktywne zagłówki przednich foteli, czujnik kolizji, 18-calowe felgi, układ kontroli zjazdu ze stoku, reflektory biksenonowe, skórzane obszycie kierownicy i wiele innych mniej lub bardziej przydatnych gadżetów.

Więcej o nowym BMW X5 przeczytacie tutaj: BMW X5 po raz trzeci .

 
 
Więcej o:
Copyright © Agora SA