Nowe BMW X5 wycenione

Na razie w ofercie BMW znajdują się trzy wersje silnikowe nowego X5. Za najtańszą z nich trzeba zapłacić 285 900 zł. Ile kosztują pozostałe i co dostajemy w standardzie?

Kto najbardziej zaniża średnie spalanie? BMW. Jak wypadają inni?

xDrive50i, xDrive30d i M50d - tak prezentuje się - na razie - lista odmian nowego X5. Podstawową i jednocześnie najtańszą jest trzylitrowy diesel o mocy 258 KM. Trzeba za niego zapłacić przynajmniej 285 900 zł brutto, czyli 232 439 zł netto. Cennik pozostałych wersji prezentuje się następująco:
- X5 xDrive50i (4.4 l, V8, 450 KM) - 350 900 zł (285 285 zł netto),
- X5 M50d - (3.0 l, R6, 381 KM) - 382 900 zł (311 301 zł netto).

Różnica w cenie diesli nie wynika wyłącznie ze znacznie większej mocy wersji M50d, ale również ze znacznie dłuższej listy wyposażenia standardowego, na której (w przypadku wersji M50d) znalazły się m.in. M-pakiet z 19-calowymi felgami, tapicerka z alcantary i skóry, sportowe, adaptacyjne zawieszenie, etc.

Najmniejszy SUV BMW kosztuje w Polsce...

Nie oznacza to wcale, że bazowa odmiana modelu (xDrive30d) jest słabo wyposażona. W standardzie otrzymujemy m.in.: pięcioletni pakiet BMW Service Inclusive, aktywne zagłówki przednich foteli, czujnik kolizji, 18-calowe felgi, układ kontroli zjazdu ze stoku, reflektory biksenonowe, skórzane obszycie kierownicy i wiele innych mniej lub bardziej przydatnych gadżetów.

Więcej o nowym BMW X5 przeczytacie tutaj: BMW X5 po raz trzeci.

Więcej o:
Komentarze (25)
Nowe BMW X5 wycenione
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • pipistrel

    Oceniono 42 razy 34

    Lubie Bmw ,ale....
    Auto za 286tys zl(minimum) nie ma nawet skory.Doplata 11 000zl.
    Porzadne audio-Bang Olufsen;20 000zl
    Alu felgi 20"-niemal 15 000zl.
    Czy oni juz ocipieli???
    Ale coz-jak sie daje to sie kraje.A juz Niemcy w ty sa mistrzami.

  • fahowiedz

    Oceniono 19 razy 11

    Christopher Edward "Chris" Bangle .... WRÓĆ

    co zepsułeś to zepsułeś (seria 7) co Ci się udało to udało (Z-tki i seria 5) chłopie

    ale teraz to jak usunąć "nerkę" wlotu i znaczek to jest koncepcyjny Ssangyong z końca lat 90-tych

  • Gość: q

    Oceniono 24 razy 10

    Z całą pewnością jest to wspaniały pod każdym względem SUV, niemniej jednak ośmiele się zauważyć, że projektantom kompletnie zabrakło pomysłu. Przód jak z serii 1, tylne światła jak z X1, tylny słupek równie nieudany jak w GL a cła resza jakaś taka...bez wyrazu
    Cennik jak cennik, jak kogoś stać na to auto, to cennik jest bez znaczenia.

  • Gość: seboc

    Oceniono 16 razy 4

    Toto to jakiś lifting jest? Nie widzę nic nowego.

  • Gość: xrysis

    Oceniono 8 razy 2

    jak to mawia jeden mój koleżka
    kiszka sztolcowa

    siedzac w srodku nie widzi się tej ciosanej bryły ale sa ładniejsze klocki z wyzszym zawieszeniem

  • blue911

    Oceniono 16 razy 2

    Upodobnili go do innej ohydki: X1 ! "Powodzenia".

  • karakalla

    Oceniono 12 razy 2

    Fakt, że stylistyka jest maksymalnie zachowawcza, a że X5 nigdy nie był, delikatnie mówiąc, szczególnie piękny, efekt raczej nie powala. Wydaje mi się zresztą, że działa to na korzyść X6, który, choć budzi emocje skrajne z przewagą negatywnych, ma niezaprzeczalnie charakter. Tymczasem X5 to taki stealth, wielki, a jakby go nie było. Spośród niemieckich producentów klasyczne SUVy zdecydowanie najlepiej wizualnie wychodzą Mercedesowi i Porsche, bo Audi też wyglądają jakby stylista wziął blok gliny, wstępnie go obrobił tak, żeby mieć ogólny zarys bryły, a później odechciało mu się pracować.

  • Gość: Jen

    Oceniono 3 razy 1

    Szkoda, że nie zrobili hybrydy. Mam x5 40d i zdecydowanie wolałym silnik z podobnymi osiągami i wyższą kulturą pracy. Benzyna jest droga w utrzymaniu, jazda po Warszawie X5 50i to 18-20l / 100 km. Diesel 11-12 litrów, ale mimo dużej mocy samochód reaguje z dużym opóźnieniem na naciskanie gazu. Drugi raz nie wybrałbym diesla.

  • Gość: Wiewior

    Oceniono 4 razy 0

    Pytanie tylko pozostaje o jakosc, bo zaden z poprzednich produktow tej marki /a posiadalem ich 3/ nie byl w stanie przejechac bez awarii / z reguly powaznej/ wiecej ni 25 tys mil. Na szczescie na gwarancji byly.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX