BMW serii 4 od 175 900 zł

Polski oddział BMW ujawnił ceny serii 4. Za najtańszy wariant nowego modelu trzeba zapłacić 175 900 zł

BMW dla miłośników pedałowania

Dla przypomnienia, nowa seria zastępuje w gamie niemieckiego producenta dwudrzwiowe odmiany "trójek" (coupe i cabrio). BMW serii 4 Coupe mierzy mierzy 463,8 cm długości, 182,5 cm szerokości i 136,2 cm wysokości. W porównaniu do poprzednika (E92) jest zatem o 2,6 cm dłuższa, o 4,3 cm szersza i o 1,6 cm niższa. O 5 cm wzrósł rozstaw osi (z 276 do 281 cm). Większy jest też rozstaw kół - o 4,5 cm z przodu (154,5 cm) i o 8 cm z tyłu (159,3 cm).

Na początku do wyboru będą trzy silniki - wysokoprężny turbodiesel o pojemności 2 litrów (R4, 184 KM) oraz dwa motory benzynowe: dwulitrowy (R4, 245 KM) i trzylitrowy (R6, 306 KM). Standardowo wszystkie silniki będą oferowane w tandemie z sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów, ale na liście opcji znajduje się też ośmiostopniowy automat (Steptronic). Benzynowe odmiany "czwórki" występują także w wersji z napędem na cztery koła. Poniżej znajdziecie szczegółowy cennik.

Wersja Paliwo Silnik Skrzynia biegów Cena
420d ON 2.0 (184 KM) MT6 175 900 zł
428i Pb 2.0 (245 KM) MT6 176 900 zł
420d ON 2.0 (184 KM) AT8 185 375 zł
428i Pb 2.0 (245 KM) AT8 186 375 zł
428i xDrive Pb 2.0 (245 KM) MT6 186 900 zł
428i xDrive Pb 2.0 (245 KM) AT8 196 375 zł
435i Pb 3.0 (306 KM) MT6 230 900 zł
435i Pb 3.0 (306 KM) AT8 241 800 zł
435i xDrive Pb 3.0 (306 KM) MT6 241 900 zł
435i xDrive Pb 3.0 (306 KM) AT8 252 800 zł


Jesienią oferta wzbogaci się o dwulitrową, benzynową wersję 420i (R4, 184 KM) oraz dwie odmiany wysokoprężne o pojemności 3 litrów: 430d (R6, 258 KM) i 435d (R6, biturbo, 313 KM). Ostatnia występować będzie wyłącznie w wersji xDrive. W tym samym czasie klienci uzyskają też możliwość zamówienia "czwórki" z najsłabszym dieslem i napędem na obie osie.

Myślisz o kupnie BMW? Tu znajdziesz polskie ceny wszystkich modeli

Póki co, nie znamy szczegółowej listy wyposażenia standardowego. Jak tylko dotrzemy do tej informacji, uzupełnimy nasz artykuł. Tymczasem zapraszamy do obszernej galerii BMW serii 4.

Więcej o:
Komentarze (40)
BMW serii 4 od 175 900 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: tim

    Oceniono 37 razy -11

    Kolejny bezndziejnie prezentujący się model. Pomysł na zgarbiony przód maski wyglądał rachitycznie
    już w nieudanej stylistycznie 3-ce. Czy tak trudno zaprojektować harmonijną bryłę ? Czas na zaminę stylisty.

  • Gość: DPF

    Oceniono 14 razy -4

    A ja mam juz dosc produktow tej firmy. Mialem kilka i nawet obecnie posiadam jeden .Oczywiscie jezdza dobrze -o ile jezdza. Najlepsza w tych samochodach jest 3letnia gwarancja dzieki ktorej nie wydalem majatku na naprawy.

  • wookiee.chewbacca

    Oceniono 31 razy -3

    Przepiękny. Jak szkoda, że w mojej rodzinie jest miejsce tylko na dwa samochody. Najchętniej kupiłbym wszystkie modele BMW (no może poza X6)

  • Gość: seboc

    Oceniono 30 razy -2

    Taki on zupełnie nowy nie jest.
    To przecież "3" z nieco innym nadwoziem.

    W dodatku wygląda szpetnie jak pół dupy zza krzaka. Podobnie jak GT

  • Gość: Bi

    Oceniono 2 razy 0

    Szaleństwo. Ceny z kosmosu.

  • Gość: gość

    0

    to wyjdzie z 250 tyś wersja podstawowa to straszna bieda

  • Gość: tjh

    Oceniono 2 razy 0

    szkoda ze BMW zabiło tak legendarne autko jakim była trójka w copue

  • ligand17

    Oceniono 4 razy 0

    Czy 420i to na pewno będzie R4 2.0 (wolnossące), czy może jednak R4 1.6 turbo? Bo 320i to już niestety 1.6 turbo.

  • Gość: potencjalny nabywca

    Oceniono 1 raz 1

    Napisałbym, że za 20 lat sobie to autko kupię ale obawiam się, że era nieśmiertelnych samochodów się skończyła i to auto 20 lat nie wytrzyma. Koncerny uczą się na błędach i nie produkują już trwałych samochodów (to samo tyczy się wszystkich w zasadzie produktów: agd, rtv, odzież itp)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX