Citroen Grand C4 Picasso - Technospace w wersji maxi

Citroen prezentuje pierwsze zdjęcia nowego modelu Grand C4 Picasso. Jego sylwetka zdecydowanie różni się od wersji 5-miejscowej. Wydłużony model ma łączyć przestronność wnętrza i płynność linii

Citroen C4 Picasso | Pierwsza jazdaCitroen C4 Picasso | Pierwsza jazda

Zastosowanie nowej modułowej platformy EMP2 (Efficient modular Platform 2) umożliwiło zwiększenie rozstawu osi do 2,84 m. Pozwoliło to, przy zachowaniu tej samej długości co poprzednia generacja więcej możliwości adaptacji wnętrza, dzięki składanemu trzeciemu rzędowi foteli, który pozwala przyjąć na pokład 7 pasażerów; większą przestronność; łatwiejszy dostęp do kabiny, w szczególności do 3. rzędu; większą objętość ładunkową, dzięki zwiększeniu pojemności bagażnika o 69 litrów (645 litrów VDA i ponad 700 litrów po przesunięciu foteli 2. rzędu maksymalnie do przodu).

Nowy Citroen Grand C4 Picasso wyposażony jest w nowy silnik BlueHDi, który spełnia normy Euro 6 i osiąga moc 150 KM przy emisji 110 g CO2 /km w wersji z manualną skrzyniąbiegów,i 117 g CO2/km w wersji z przekładnią automatyczną.

Stylistyka... no cóż, ta nie różni się od krótkiej wersji C4 Picasso. Na pewno polaryzuje.  Podoba wam się czy nie? Francuzi chwalą się wzorcową powierzchnią przeszkloną wynoszącą ponad 5,70 m2. Podczas jazdy nocą, poczucie komfortu zwiększa dodatkowo oświetlenie LED emitujące białe światło, które ma tworzyć w kabinie kameralną atmosferę (panel sufitowy, podświetlenie schowków, stolików w oparciach foteli przednich i wewnętrznych klamek drzwi).

Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały. Aby nadać wnętrzu bardziej osobistego charakteru, na panoramicznym ekranie HD 12'' zlokalizowanym w centralnej części deski rozdzielczej ustawić można jako tapetę zdjęcie z własnej galerii.

Nowy Citroen Grand C4 Picasso w  pakiecie Lounge posiada niespotykane w tym segmencie rozwiązania np. fotele przednie z funkcją masażu, fotel typu Relax dla pasażera z przodu z podparciem na nogi oraz zagłówki Relax, które zapewniają wygodne oparcie karku wszystkim podróżującym. Podróżujący w 2. rzędzie mają do dyspozycji pakiet Multimedia DVD (Plug & Play), dzięki któremu mogą oglądać ulubione filmy na dwóch ekranach wbudowanych w zagłówki foteli przednich.

Używany, rodzinny Picasso...

Więcej o:
Komentarze (3)
Citroen Grand C4 Picasso - Technospace w wersji maxi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: MM

    0

    czekam na 2.0 diesel i na zakupy, zajebisty dla całej rodziny, i to z SUV'a i to całkiem dobrego się przesiadam, teraz liczy się funkcjonalność a reszta to tylko znaczki. Wszystko się psuje, niestety te najlepsze jakby nawet częściej niż te średniaki.

  • fahowiedz

    Oceniono 3 razy -1

    Citroenie moja kiedyś ulubiona marko .... quo vadis?

    Już przy reklamie C5 gdzie hasło reklamowe była coś a la "citroen C5 prawdziwie niemiecki" czy coś takiego stwierdziłem, że w tym w czym kiedyś zachwycali teraz po prostu wegetują

    jak porównam XM z 89 roku i teraz DS5 2012 to wolę tego pierwszego w tamtych czasach to był zupełny odjazd nawet mógł się psuć nieważne, teraz jak by mi się C5 lub DS5 popsuł to zero sentymentów idę po Niemca lub Japońca labo Koreńca bo już nie ma tego czegoś w cytrynach

    A tak w ogóle to racja krótszy jakiś się jeszcze jakiś broni ten długi to .... ech

  • villamos

    Oceniono 13 razy -7

    Wersja krótka jest interesująca (przynajmniej trzeba się zdecydować, czy się lubi, czy nie :) ) ale tutaj strasznie dociążyli. Poprzednia generacja z prostymi liniami była bardziej spójna, po tylu latach nadal wygląda ok.

    No i po kiego grzyba skopiowali z Insignii czy Audi Q nieszczęsną klapę ze światłami? Samochód wielofunkcyjny, w którym niemożliwa jest jazda z uchyloną choć klapą!?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX