Seat Leon już za 51 tys. zł

Z półrocznym poślizgiem Seat Leon trafił do Polski. Dobra wiadomość jest taka, że ceny w końcu są na normalnym poziomie

Dokładnie 51 084,79 zł kosztuje najtańszy wg cennika Seat Leon trzeciej generacji. Nosi oznaczenie SC, ma troje drzwi i wyposażony jest wg specyfikacji Entry, czyli w zasadzie nie ma nic poza pełnym zestawem systemów bezpieczeństwa (m.in.: ABS, ASR, ESC, 7 poduszek powietrznych). Do wersji pięciodrzwiowej trzeba dopłacić ok. 1 700 zł.

Fabryczni tunerzy - Seat FR/Cupra/Cupra RFabryczni tunerzy: Seat FR/Cupra/Cupra R

Seat nie ukrywa, że dostępna z silnikiem benzynowym 1.2 TSI (86 KM) lub Dieslem 1.6 TDI CR (90 KM) podstawowa wersja jest jedynie wabikiem cennikowym. Totalnym golasem. "Prawdziwy" Leon zaczyna się od wersji Reference, oferuje m.in. zestaw grający, czy ręczną klimatyzację i kosztuje z najsłabszym benzyniakiem 59 335 zł (5d). Skoda Octavia Ambition 1.2 TSI (86 KM) to koszt 59 500 zł, a VW Golf Trendline z tym samym motorem 61 790 zł.

Marka największe nadzieje wiąże z wersją Style. Dopiero w tej specyfikacji klient może zdecydować się na silnik 1.4 TSI (122 lub 140 KM), czy odznaczający się znakomitą dynamiką 2.0 TDI (150 KM). Ceny modeli 5d wynoszą tu odpowiednio: 72 504 zł, 75 194 zł i 86 924 zł. Na szczycie oferty znajdziemy wersję FR wyposażoną m.in. w aktywne zawieszenie z czterema trybami do wyboru. Cennik Leona zamykają odmiany FR 1.8 TSI (180 KM) DSG kosztujący 94 094 zł i wysokoprężny FR 2.0 TDI CR (184 KM) za 96 489 zł.

Już wkrótce opublikujemy pierwsze wrażenia z jazd nowym Leonem i Leonem SC.

>> Ile kosztuje nowy Seat - sprawdź tutaj <<

Więcej o:
Komentarze (18)
Seat Leon już za 51 tys. zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • fakej

    Oceniono 25 razy 17

    "Marka największe nadzieje wiąże z wersją Style. Dopiero w tej specyfikacji klient może zdecydować się na silnik [...]"
    Acha, czyli znowu wybór silnika jest powiązany z radioodtwarzaczem i rodzajem tapicerki. Powodzenia na rynku.

  • jpsi

    Oceniono 20 razy 14

    Moment. Dlaczego samochod hiszpanskiej marki, ktorej wlascicielem jest niemiecki koncern, jest szwedzkim golfem?

  • zs27000

    Oceniono 12 razy 8

    OK, czytelnikom poniższych postów należy się wyjaśnienie, że w tytule artykułu w oryginalnej wersji było "szwedzki Golf", a nie "hiszpański Golf", jak jest teraz.. Gazeto, a może tak słowo komentarza skąd w ogóle Wam się wziął "szwedzki Golf"? Poza tym taka pośpieszna edycja artykułu który został opublikowany i kilkanaście razy skomentowany (miażdżąco), też chyba wymagałaby wyjaśnienia? Pamiętacie jeszcze w redakcji o czymś takim jak szacunek dla czytelników?

  • zs27000

    Oceniono 12 razy 8

    Napisać "szwedzki Golf" o hiszpańskim aucie, to mogło się zdarzyć chyba tylko tutaj. Aż przykro patrzeć na ten postępujący upadek rzemiosła dziennikarskiego mający miejsce na tym portalu. Tytuł dowodzi tego, że autor ewidentnie nie ma pojęcia o czym pisze. "Gazeto", gdzie jest dno? Czym jeszcze zaskoczycie swoich czytelników?

  • gostek_gostek

    Oceniono 13 razy 1

    jak ma niby jeździć? to klon skody z przyciętym bagażnikiem. Nie może tu być żadnego zaskoczenia. Te same mechanizmy, zawieszenia, układy kierownicze... ta sama skorupa, inna stylizacja i szczegóły deski rozdzielczej.

  • dr.hayd

    0

    Ten Leon III jest na MQB tak jak Golf VII i Octavia III ?
    Czy to techniczny bliźniak Golfa 5/6 i Octavi II ?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX