Citroen C4 Aircross od 83 tys. zł

Wiemy już, ile przyjdzie zapłacić za Citroena C4 Aircross w Polsce. Francuski SUV został wyceniony na minimum 83 tys. zł, ale dilerzy oferują na niego rabat w wysokości 9 100 zł

Oto Citroen na kieszeń Polaka. Budżetowy sedan kosztuje u nas...

Oznacza to, że najtańsze C4 Aircross to wydatek 73 900 zł. W tej cenie otrzymujemy auto z silnikiem benzynowym 1.6i o mocy 115 KM. Bardziej szczegółowy cennik modelu prezentuje się następująco (ceny zawierają wspomniany rabat):
1.6i 115 4x2 Seduction - 73 900 zł,
1.6 HDi 115 STT 4x2 Seduction - 82 900 zł.

Widoczna w cenniku wersja Seduction zawiera m.in.: ESP, sześć poduszek powietrznych, automatyczną klimatyzację, radio MP3 z sześcioma głośnikami, Bluetooth, LED-owe światła do jazdy dziennej, elektrycznie regulowane wszystkie szyby i lusterka, kierownicę i dźwignię zmiany biegów obszyte skórą oraz 16-calowe felgi aluminiowe.

Opcjonalnie, do Citroena C4 Aircross można zamówić m.in.: Pakiet Miejski (czujnik cofania + elektrochromatyczne lusterko wsteczne) za 1 200 zł i lakier metalik za 2 150 zł.

Te używane auta można kupić w cenie najtańszego C4 Aircrossa

Jak poinformował IBRM Samar, w pierwszym etapie sprzedaży w gamie silnikowej będą się znajdować jedynie dwa silniki. Co ciekawe, nie będzie można składać zamówień na auta do produkcji. W ofercie znajdą się wyłącznie te egzemplarze, które będą dostępne na stocku.

Więcej o:
Komentarze (9)
Citroen C4 Aircross od 83 tys. zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • winter_solstice

    Oceniono 20 razy 18

    ''W ofercie znajdą się wyłącznie te egzemplarze, które będą dostępne na stocku.''

    Toś p. Kozlowski zabłysnął.

    ''W sejlu tylko kary ze stoka będą.'' Czy tak nie byłoby lepiej Piotrusiu?
    Fajnie łrajtujecie na tym njuspejperowym łebsajcie tutaj.

  • 4slash

    0

    Wynika z tego, że podobnie jak Citroen C5-Crosser i Peugeot 4007 - klony poprzedniego Mitsu Outlandera będzie produkowany w Japonii. To bardzo podraża produkcję (koszt wykonania i transport) oraz ogranicza ilość wersji i możliwość personalizacji- dlatego dostępne będzie to co przypłynie. Swoja droga to bez sensu produkować HDI i wysyłać go do Japonii co trwa miesiąc, a później czekać miesiąc od wyprodukowana na auto aż przypłynie. To w sumie daje minimum kwartał. A cena musi być wysoka bo koszty straszne i mnóstwo pośredników.

  • phantomas111

    Oceniono 9 razy -9

    To chyba będzie pierwszy peugeot od 20 lat, który nie będzie bezustannie psującą się tandetą, skoro jest rebrandowanym mitsu :D

  • okoloko99

    Oceniono 31 razy -17

    82 tys?? za 1.6 hdi z napeden na 2 kola???? Tyle to Tiguan kosztuje.
    A to, to jest nic innego jak japonski tandetno-plastikowy Mitsu ASX. Z czym do ludzi... jak by ktos chcial plastikowa "terenowke" to by sobie duzo taniej Dacie Duster kupil.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX