Skoda Octavia Combi od 63 500 zł

4 tys. zł - tyle trzeba dopłacić do najtańszej Skody Octavii, by stać się posiadaczem wersji Combi. Co dostajemy za 63 500 zł?

Jeździliśmy nową Skodą Octavią Combi i... Nie jest amazing

Za 63 500 zł dostaniemy Skodę Octavię Combi w wersji wyposażenia Active z silnikiem benzynowym TSI o pojemności 1.2 l i mocy 85 KM. Wyraźnie mocniejsza "na papierze" i nieznacznie szybsza w rzeczywistości odmiana 105-konna (również 1.2 TSI) to wydatek przynajmniej 67 100 zł. Silnik standardowo sprzęgnięto z 5-stopniową skrzynią manualną. Szósty bieg kosztuje 750 zł (Octavia Combi w wersji Active z silnikiem 1.2 TSI i 6-biegowym "manualem" to wydatek 67 850 zł).

Znaczną część klienteli Skody zainteresuje zapewne odmiana wysokoprężna. Za najtańszą Octavię Combi (również wersja Active) z 1.6-litrowym dieslem o mocy 90 KM zapłacimy przynajmniej 75 200 zł.

Najdroższą pozycją w cenniku nowej Octavii Combi jest odmiana z silnikiem 2.0 TDI w wersji Elegance i ze skrzynią automatyczną DSG. Cena? 104 050 zł.

Skoda oferuje do auta pakiety specjalne w promocyjnych cenach, np. pakiet amazing dla wersji Active, zawierający m.in. tylne czujniki parkowania, przednie światła przeciwmgłowe i pakiet skórzany za 1800 zł albo pakiet amazing dla wersji Ambition - m.in. automatyczna klimatyzacja, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, tempomat i LED-owe światła z tyłu. Wszystko za 2400 zł.

Szczegółowe ceny wszystkich wersji, aktualne promocje i wiele innych informacji o nowej Skodzie Octavii znajdziecie tutaj: Skoda Octavia - ceny.

Więcej o:
Komentarze (25)
Skoda Octavia Combi od 63 500 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • gostek_gostek

    Oceniono 29 razy 19

    Skoda reklamuje tą zmianę modelową jako przełomową. Zdaje się, że w istocie jest sporo zmian na plus - chociaż by w końcu więcej przestrzeni, ale jest wiele zmian na minus, które się skrzętnie ukrywa. W sponsorowanych testach i artykułach - np w gazecie podkreśla się, że właściwościami jezdnymi itd niebezpiecznie zbliża się do audi. Tymczasem... według niezależnych testów nowa Octavia dużo gorzej się prowadzi od poprzedniego modelu. Od samego początku jest więc wielka ściema. Myślę, że masowy klient, choć nie zachowuje się racjonalnie to jednak nie da się kompletnie ogłupić.
    Myślę, że będzie sukces, ale nie będzie wzrostu sprzedaży w stosunku do poprzednich modeli - po prostu utrzymają swoja pozycję. Myślę, że to raczej Golf będzie brylował w statystykach VAG.

  • smeagol_s

    Oceniono 62 razy 16

    Mała dziewczynka wlecze się ulicą z ciężkim tornistrem. Podjeżdża starszy pan w Octavii i mówi przez okno:
    - wsiadaj, podwiozę Cię do domu
    - Niee-e
    - no chodź, dam ci cukierka
    - Nieeeee chceeee
    - no dalej, masz taki ciężki plecak, będziesz mogła nawet usiąść z przodu
    - NIE!!! Chciałeś mieć auto z kurą to sam sobie nim jeździj, Tato!

  • bexol1985

    Oceniono 16 razy 2

    Ciekawe czy uda się jej uzyskać tak dobre wyniki sprzedaży jak jej poprzedniczce. Choć wygląda według mnie lepiej niż poprzedniczka, to jednak konkurencja nie próżnuje. Skoda w Polsce ma już kilku groźnych rywali, chodzi tu o hyundaia i kia. Wybierając ten samochód możemy jednak liczyć na doświadczenie serwisów, krótki czas oczekiwania na części i właśnie to może przechylić szalę w jej stronę.

    http://dcvw.blogspot.com/

  • luki.wawa

    Oceniono 7 razy 1

    star ogrzewane A4 ile można sprzedawać jedne auto w kilku odsłonach. Octavia I i II to były nie złe auta jak na swój czas - proste auto w dobrej cenie, przestroinę. Na dzisiaj nowa octavia - szału nie ma. Inni dają więcej za mniej. Ani stylistyka, ani cena, ani silniki. 90 KM, 110 KM to naprawdę słaby silnik jak na takie duże auto. A z drugiej strony zapłacić ponad 100 tys PLN za kompakta. To za dużo. Rapid - się nie sprzedaje, to samo będzie z Octavio. W naszym kraju to floty kupują głównie auta. Więc wszystko będzie zależało od rabatów i cen końcowych. Miałem dwie Octavie jedna była przyzwoita, następna to już była skarbonka (do tego drogi serwis). Trzeciej nie kupię.

  • kamito

    0

    Przód jak w Skodzie, tył natomiast wydaje mi sie jakiś splaszczony nie wiem czy będzie miała więcej przestrzeni ładunkowej aniżeli Golf Variant który wyglada jakby był klase wyżej

  • 4slash

    Oceniono 5 razy -1

    Ja miałem inny przypadek: podczas wypoczynku nad morzem 10 lat temu moja córka i dzieci znajomych bawiły się często w samochodach. Niestety nie chciały się bawić w moim Nissanie Primera rocznik 1994 tylko wolały w Audi 80 rocznik 1988 bo stwierdziły, że w Audi jest ładniej. Byłem tym bardzo zdziwiony i było mi przykro bo Nissan to był pełny wypas 2,0 SLX z elektrycznym szyberdachem, wentylacja sterowaną elektronicznie, welur itp. natomiast Audi nawet szyby miało na korbki. Przymierzam się do zakupu Audi A3 z silnikiem 1,4 TSI 122 KM w kolorze czerwonym- jest w promocji za 87700 z ksenonami, alarmem, klimatronikiem, ALU 16", audio Koncert i czujniki parkowania. Nie piszcie, że TSI to złom, a Audi cztery zera dla frajera bo ja płacę i wybieram. Jeździłem BMW 1 1,6 136 KM, M-B A 1,6 122 KM, VOLVO V40 1,6 120 KM. W Audi czuję się najlepiej. Ponieważ sprzedaje niemieckie produkty i często jeżdżę do Niemiec w interesach auto japońskie, włoskie, francuskie, koreańskie, amerykańskie i nie premium (VW, Skoda, Opel, Ford) nie wchodzi w grę

  • czujny_obywatel

    Oceniono 14 razy -2

    Skoda Octavia absolutnie nie odniesie sukcesów poprzednich modeli. Octavii III generacji brakuje po prostu dobrych silników. Do wyboru są tylko bardzo drogie silniki diesla, które są bardzo delikatne, awaryjne, mega kosztowne w eksploatacji i naprawach, nie tolerujące zbytnio jakości polskiego paliwa.

    Osobnym tematem są ultraawaryjne silniki TSI. To najgorsze silniki w historii światowej motoryzacji. Zaprojektowane tak, aby się psuły i dawały zarabiać ASO na naprawach i wymianach części oraz były trwałe najwyżej na 100 tys. kilometrów przebiegu. To jednorazówki rozpadające się już na gwarancji, przy przebiegu kilkunastu tysięcy kilometrów. Ich się nawet nie naprawia tylko wymienia.

    Reasumując, Octavia III będzie porażką, bo pomimo ciekawego wyglądu nie ma czym jej po prostu napędzać. Zabrakło dobrych silników jak w poprzednich modelach.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX