Specjalne BMW tylko dla Japonii

BMW serii 7 V12 Bi-Turbo - tak nazywa się limitowana edycja "siódemki" przeznaczona wyłącznie na rynek japoński. Europejczycy nie muszą się czuć zazdrośni. Na Starym Kontynencie auto jest już dostępne, a jego produkcja nie została ograniczona do 52 egzemplarzy

BMW M5 po faceliftingu - zagrajmy w "Znajdź różnice"

BMW serii 7 V12 Bi-Turbo to nic innego jak BMW 760 Li, czyli topowa "siódemka" z przedłużonym rozstawem osi. Nazwa miała tylko podkreślić, co znajduje się pod gigantyczną maską samochodu. Przypominają też o tym emblematy znajdujące się na klapie bagażnika, a nawet przeszycia na zagłówkach. Ekskluzywności autu dodaje fakt, że jego produkcja została ograniczona do 52 egzemplarzy.

Nie brakuje głosów, że limitowana "siódemka" jest zapowiedzią nadchodzącego M7. BMW wielokrotnie zaprzeczało, jakoby planowało wzbogacenie swojej gamy o ten model, ale niektórych to nie przekonuje. Faktem świadczącym o słuszności ich przekonań ma być pakiet stylistyczny, który posiada cechy charakterystyczne "bawarskich eMek", łącznie z emblematami M GmbH. Pomimo tego, jestem daleki od snucia wizji na temat nadjeżdżającej M-siódemki. Wróćmy zatem do tego, co pewne.

544 KM i 750 Nm - tyle generuje schowane pod maską V12. Rozpędza ono flagową limuzynę BMW do setki w 4,5 s. Cena? Po przeliczeniu wychodzi ponad 720 tys. zł. W Polsce za BMW 760 Li trzeba zapłacić przynajmniej 685 900 zł. Dokładne ceny wszystkich wersji modelu znajdziecie tutaj: BMW serii 7 - cennik .

Więcej o:
Copyright © Agora SA