Lexus IS od TRD - jeszcze ostrzejszy

TRD postanowiło jeszcze bardziej podzielić zwolenników i przeciwników stylistyki nowego Lexusa IS. Oto efekt

Lexus LF-LC dostał zielone światło

Nowy Lexus IS to zdecydowanie najbardziej wyraziste auto w swojej klasie, choć konkurentom "testosteronu" też nie brakuje. Trudno jest przejść obok auta obojętnie. Albo je kochasz, albo nienawidzisz. Albo uznajesz za pozbawione klasy, albo za rzeźbę na kołach, której linie projektował samuraj wymachujący kataną. TRD postanowiło jeszcze bardziej podzielić zwolenników i przeciwników stylistyki IS-a, wypuszczając na rynek pakiet podkreślający jego cechy charakterystyczne.

Toyota Racing Developments przygotowała nowe dokładni do przedniego zderzaka, listwy progowe, tylny zderzak wyposażyła w dyfuzor, a na klapie bagażnika umieściła drobną lotkę. Wszystkie zmiany nie tylko poprawiają wygląd auta (według niektórych dodatkową szpecą), ale również jego aerodynamikę. Dodatkowo, TRD zmodyfikowało zawieszenie, którego sprężyny skrócono i utwardzono. Dopełnieniem pakietu są nowe, 19-calowe felgi aluminiowe.

>>> Ile kosztuje nowy IS i inne modele Lexusa? Oto polskie ceny całej gamy <<<

Na koniec, rozłóżmy pakiet na trzy części i przyjrzyjmy się jego japońskim cenom, przeliczonym na naszą walutę:
- Modyfikacje aerodynamiczne kosztują 13 900 zł,
- modyfikacje zawieszenia - 9 150 zł,
- nowe felgi - 16 800 zł.

Więcej o: