Renault Captur od 53 900 zł

Na polskim rynku debiutuje nowy crossover. To Renault Captur, który powalczy o klientów z Nissanem Jukiem, Oplem Mokką czy Peugeotem 2008. Ceny auta startują od 53 900 zł

Peugeot 2008 - oficjalne zdjęcia

Przypomnijmy, Renault pochwaliło się Capturem podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie. Auto wykorzystuje płytę podłogową najnowszej generacji Clio, co zdaniem producenta jest gwarancją świetnych właściwości jezdnych oraz wyjątkowej zwrotności.

Miejski crossover mierzy 412 cm długości, co czyni go jednym z mniejszych tego typu aut na rynku (dla porównania, Opel Mokka mierzy 428 cm, Skoda Yeti - 422 cm, Peugeot 2008 - 416 cm, a Nissan Juke - 413 cm długości). Przedstawiciele Renault zapewniają jednak, że Captur jest zaskakująco przestronny. Przekonywać ma też do siebie świetną jakością materiałów użytych w kabinie.

Rozważasz kupno Renault? Tu znajdziesz polskie ceny wszystkich modeli

Klienci mają do wyboru dwa silniki benzynowe i jednego turbodiesla. Podstawowa odmiana Captura napędzana jest turbodoładowanym, trzycylindrowym benzynowcem o pojemności 0,9 litra. Silnik ten oferuje kierowcy moc 90 KM oraz 135 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Szukający mocniejszych wrażeń mogą zdecydować się na benzynowe 1.2. Czterocylindrowy silnik, również "doprawiony" turbosprężarką, rozwija moc 120 KM i generuje 190 Nm momentu. Zwolennicy jednostek wysokoprężnych wielkiego wyboru nie mają. Producent przygotował dla nich tylko 90-konne 1.5 (maksymalny moment obrotowy to 220 Nm). Turbodiesel oraz benzynowy trzycylindrowiec występują w wyłącznie tandemie z pięciobiegową skrzynią ręczną, benzynowe 1.6 - z sześciostopniowym, dwusprzęgłowym automatem.

Najtańsza wersja Captura kosztuje 53 900 zł. Na liście wyposażenia standardowego znajdują się m.in.: LED-owe światła do jazdy dziennej, systemy ABS, ESC i ASR, przednie poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, boczne poduszki powietrzne, tempomat, system wspomagania ruszania pod górę, komputer pokładowy, elektrycznie regulowane przednie i tylne szyby, kierownica z regulacją w dwóch płaszczyznach oraz 16-calowe, stalowe obręcze kół. Dopłata do klimatyzacji manualnej wynosi 2000 zł, a za podstawy system audio trzeba dodatkowo zapłacić 1000 zł.

Więcej o:
Komentarze (22)
Renault Captur od 53 900 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • mef3

    Oceniono 35 razy 35

    Czy w dziale moto ceny zawsze musza "startowac"? Wykreslono juz z polskiego "zaczynac sie"? (prosze sie nie czepiac za brak polskich czcionek, bo jestem za granica).

  • robgordon

    Oceniono 32 razy 18

    Wygląda bardzo dobrze. Podobnie jak Clio. Teraz czas żeby w końcu zrobili coś z wyglądem Laguny.

  • xaliemorph

    Oceniono 15 razy 7

    Ciekawy model, szczególnie na nasze polskie wysokie krawężniki etc. Tylko interesujące jest cóż takiego więcej oferuje Renault Captur względem Dacii Sandero Stepway w zakresie właściwości jezdnych? Bo to że Renault będzie oferował dużo lepsze wyposażenie / wykończenie to z pewnością wiadomo.

    Swoją drogą jest dość ciekawa moda na małe crossovery swego czasu bardzo ignorowana w Europie gdy tymczasem w Ameryce Południowej ów segment miał się wyśmienicie (np. Ford Ecosport)

    Jak widać segment się rozwija. Dacia Sandero Stepway, Opel Mokka, Chevrolet Trax, Peugeot 2008, Renault Captur, Fiat 500X, Skoda Yeti, Nissan Juke, Ford Ecosport, BMW X1, Mini Countryman, Honda Jazz SUV concept a może i coś jeszcze

  • Gość: gośc

    Oceniono 3 razy 3

    Dlaczego 120 km nie można zamówić ze skrzynią manualną.Renault popraw się.

  • wsamosedno

    Oceniono 11 razy 3

    będę monotematyczny - Bardzo fajna Kia Sportage:D
    a tak serio -dobra cena, tylko żeby dopłacać za klimę i radio?! proooooooszę was

  • wraziglaty

    Oceniono 6 razy 2

    Serio? W podstawowej wersji jest tempomat, a nie ma radia?
    Ale ogólnie autko całkiem ładne. Tylko strasznie kłamliwe - podobno napędu 4x4 nawet za dopłatą nie będzie można mieć.

  • Gość: gość

    Oceniono 1 raz 1

    Wstawcie tam zwykły silnik benzynowy 100-120 KM i napęd na dwie osie. Te turbinki to skarbonki bez dna...

  • Gość: gość

    Oceniono 2 razy 0

    Auto nie najgorsze ale silniki - porażka!!! Jednorazówki.

  • jedrek490

    Oceniono 4 razy 0

    To jakieś jaja robi sobie Renault z potencjalnych klientów. Crossover bez 4x4! Ponadto słabiutki silnik 90 KM. Jak chcesz 120 KM, to musisz bulić za automat i spalisz o litr więcej. A tyle perrorują o ekologii!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX