Volvo V40 Pirelli od Heico Sportiv

Pirelli uczciło swoje urodziny przygotowując - wspólnie z Heico Sportiv - specjalne Volvo V40 T3. Oto efekt

Miał być szwedzki konkurent S-Klasy. Ale nie będzie...

Standardowe V40 T3 jest wyposażone w doładowany silnik benzynowy o pojemności 1.6 l, mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym o wartości 240 Nm. Heico dorzuciło od siebie dodatkowe 50 koni mechanicznych i 60 Nm. Pozwoliło to skrócić czas niezbędny do osiągnięcia pierwszej setki o 0,9 s do 7,9 s. Volvo V40 Pirelli od Heico Sportiv potrafi teraz rozpędzać się maksymalnie do 230 km/h (to o 20 km/h szybciej niż standardowe T3).

Specjalny szwedzki kompakt nie jest zatem demonem prędkości, choć do powolnych wozidełek też nie można go zaliczyć. Pierwszy rzut oka na auto zapowiada jednak nieco więcej. Specjalny pakiet stylistyczny, obniżone o 30 mm zawieszenie oraz opony Pirelli P-Zero o rozmiarze 235/35 naciągnięte na 19-calowe felgi - wszystko to wygląda znakomicie, ale dwie podwójne końcówki układu wydechowego sprawiają wrażenie, jakby wydobywał się z nich dźwięk orkiestry złożonej z większej grupy mechanicznych rumaków.

>>> Ile trzeba zapłacić za nowe Volvo? Oto ceny wszystkich modeli <<<

Heico Sportiv poinformowało, że pakiet tuningowy jest dostępny również dla posiadaczy innych wersjach silnikowych modelu V40.

Więcej o:
Komentarze (3)
Volvo V40 Pirelli od Heico Sportiv
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • kamuta

    Oceniono 11 razy 9

    V40 to naprawdę stylowe auto. Wolę go od A3, BMW1 czy nowego A klasse. To, że dzieli niektóre rozwiązania z Focusem nie znaczy, że jest źle. Wręcz przeciwnie, układ jezdny platformy C1MCA jest świetny a dodatkowe zmiany wprowadzone przez Volvo sprawiły, że to auto prowadzi się najlepiej ze wszystko modeli tej marki.

  • Gość: koia

    0

    Chciało by się powiedzieć wow. Jednak co szwedzki design to szwedzki, niemcy już się powoli żegnają z podium :P

  • fakej

    Oceniono 2 razy 0

    Poprzez obniżanie zawieszenia to każdy debil potrafi poprawiać właściwości jezdne i zmniejszać opory powietrza a co za tym idzie zużycie paliwa. Sztuką jest poprawić te parametry pozostawiając prześwit na dotychczasowym poziomie.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX