Nissan wzywa do serwisów

Nissan ogłosił akcję serwisową obejmującą na rynku polskim 7 835 samochodów. Problemem są potencjalnie wadliwe poduszki powietrzne pasażera

Nowy Nissan Qashqai już w tym roku

Nissan poinformował, że w niektórych samochodach urządzenia napełniania czołowych poduszek powietrznych pasażera mogły zostać wyprodukowane niezgodnie ze specyfikacją. Może to spowodować nadmierne ciśnienie wewnątrz urządzenia napełniania podczas uruchamiania poduszki i skutkować oddzieleniem obudowy poduszki.

Akcja przywoławcza dotyczy aż siedmiu modeli japońskiego producenta. Na liście wzywanych do serwisów aut znajdują się:

- wybrane egzemplarze modelu Almera wyprodukowane w okresie od 22.05.2001 do 06.06.2003 w Wielkiej Brytanii,
- wybrane egzemplarze modelu Tino wyprodukowane w okresie 22.08.2001 do 13.05.2003 w Hiszpanii,
- wybrane egzemplarze modelu Terrano II wyprodukowane w okresie 21.03.2003 do 10.04.2003 w Hiszpanii,
- wybrane egzemplarze modelu Pick-up wyprodukowane w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii,
- wybrane egzemplarze modelu Pathfinder wyprodukowane w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii,
- wybrane egzemplarze modelu Patrol wyprodukowane w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii,
- wybrane egzemplarze modelu X-Trail wyprodukowane w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii.

Importer skontaktuje się listownie z właścicielami samochodów, których problem może dotyczyć, w celu dokonania stosownej akcji serwisowej. Dilerzy samochodów marki Nissan dokonają sprawdzenia numeru seryjnego modułu poduszki powietrznej pasażera i w razie potrzeby wymienią urządzenie napełniania poduszki pasażera.

>>> Na jakie rabaty można teraz liczyć w salonach Nissana? <<<

Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o. - Oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa; tel.: 0 801 647726; e-mail poland@nissan-services.eu).

Lista numerów VIN samochodów objętych akcją znajdziecie na stronie UOKiK.

Więcej o: