Gazeta.pl > Moto >  AA-Artykuły

Volkswagen Golf GTI - polskie ceny

Piotr Kozłowski
15.05.2013 08:49
A A A Drukuj
Volkswagen Golf GTI

Volkswagen Golf GTI (Fot. Volkswagen Golf)

Wczoraj opublikowaliśmy ceny kompaktowego Volkswagena w wersji GTD. Dziś nadszedł czas na cennik Golfa GTI. Co dostaniemy za 107 390 zł?

Ile trzeba dopłacić do Golfa GTI z dieslem?

Po raz pierwszy w historii Volkswagen Golf GTI jest dostępny z dwoma wariantami mocy do wyboru: seryjnym 220-konnym i wyposażonym w pakiet Performance zwiększającym moc do 230 KM. Za pierwszy wariant przyjdzie zapłacić przynajmniej 107 390 zł. Najtańsza odmiana pięciodrzwiowa kosztuje 109 050 zł.W przypadku cen podstawowych, silniki współpracują z ręcznymi skrzyniami o sześciu przełożeniach. Dla zwolenników automatów, Volkswagen oferuje Golfa GTI z 6-stopniową przekładnią DSG. Ceny startują od 115 390 zł (w przypadku wersji 3-drzwiowej) oraz 117 050 zł (w przypadku wersji 5-drzwiowej).

W ofercie Volkswagena znajduje się wspomniany pakiet Performance, który zwiększa moc silnika o 10 KM. Nie wpływa on jednak na maksymalny moment obrotowy, który wynosi 350 Nm. W przypadku wzmocnionego Golfa GTI, ceny zaczynają się od 111 390 zł.

Przypomnijmy: 220-konny Golf GTI osiąga pierwszą setkę w 6,5 sekundy i rozpędza się maksymalnie do 246 km/h. Pakiet Performance skraca przyspieszenie od 0 do 100 km/h o 0,1 s i zwiększa prędkość maksymalną o 4 km/h.

Dokładną specyfikację, wyposażenie i ceny znajdziecie tutaj: Volkswagen Golf GTI | Ceny.

Zobacz także

Komentarze (26)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • eurotaxt

    Oceniono 8 razy 6

    Cóż auto jest naprawdę udane, mimo relatywnie niewysokiej mocy ma świetne osiągi (dzięki niskiej masie) i jak piszą ci szczęśliwcy którzy mieli okazję testować świetnie się prowadzi (nisko położony środek ciężkości). Do tego wygląda po niemiecku prosto i mocno a nie jak chiński sen projektanta

  • Oceniono 13 razy 5

    "Po raz pierwszy w historii Volkswagen Golf GTI jest dostępny z dwoma wariantami mocy do wyboru: seryjnym 220-konnym i wyposażonym w pakiet Performance zwiększającym moc do 230 KM."

    Co za jełopy!
    Przecież już poprzedni model był dostępny w wersji 210KM i 235 KM, więc z czym do ludzi?

  • kamito

    Oceniono 1 raz 1

    Cena całkiem przystępna, 107tys za 220konnego GTI to jest niewiele patrzac na konkurencję która niejednokrotnie jest droższa

  • 4slash

    Oceniono 3 razy 1

    Szanuję VW za to, że sprzedaje w Polsce VW Golfa VII za cenę od 60 000 PLN, cena takiego w Niemczech to 17 000 EUR przy kursie średnim 4,15 wychodzi 70 000 PLN

    Nie szanuję Japończyków za to, że:
    Nissan: daje w standardzie w Niemczech 4 lata gwarancji, a w Polsce 3 lata
    Toyota: sprzedaje w Polsce Aurisa II za cenę od 59 900 PLN, w Niemczech taki kosztuje w promocji od 13 700 EUR co przy kursie średnim 4,15 daje kwotę 56 800 PLN

  • goostuff

    Oceniono 17 razy 1

    zaskoczenie... cena naprawdę przystępna, spodziewałem się, przeliczając z innych rynków min. 140, co oznaczałoby pewnie 160 za wersję PP + dodatkowe wyposażenie. A tu wygląda na to, że ceny porównywalne z Focusem ST. Chyba teraz dealerzy Forda sami sobie będą musieli go sprzedawać, żeby wykazać jakiekolwiek obroty na tym modelu.

  • eurotaxt

    Oceniono 4 razy 0

    Ten cytat z uzasadnienia decyzji o wyborze Golfa VII samochodem roku 2013 oddaje wszystko „Golf ma dokładnie taką wielkość, jaką powinien mieć – jest przestronny, praktyczny i wygodny. Ma świeżą, nowoczesną stylizację, nową paletę silników i wzbudzającą podziw listę wyposażenia seryjnego i dodatkowego oraz systemów poprawiających bezpieczeństwo. Jeżeli istnieje samochód „dla każdego”, to jest nim właśnie Golf.”

  • znikajacypunkt

    0

    Świetne auto, żeby nie te tandetne czarne kratki/listewki po obu stronach zderzakach ... Po co to ? Niestety, Volkswagen przy Golfie nie praktykuje liftingów/restylingów, więc nie ma co liczyć na to, że to zniknie ...

  • 1mississauga

    Oceniono 13 razy -1

    Najbardziej mnie wk.rwia podawanie cen w Polsce.OK cena podstawowa ,jakie jest wyposazenie w modelu podstawowym .Panie Kozlowski czy pakiet Preformance jest ostateczna cena tego auta ,czy trzeba dolozyc nastepne 50 tys lub 70 tys .zl zeby to auto bylo wyposazone na poziomie XXI wieku.

  • fragles102

    Oceniono 10 razy -4

    gietarka do blach trapezowych w folcwagenie króluje i stoi na samym środku hali produkcyjnej hehe

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Czy jesteś za obowiązkiem stosowania opon zimowych?

  • 40%

    Tak, to poprawi bezpieczeństwo (1261)

  • 32%

    Tak, ale dopuściłbym też opony całoroczne (1024)

  • 25%

    Nie, to wyłudzanie pieniędzy od kierowców (779)

  •   3%

    Nie mam zdania (101)

Liczba oddanych głosów: 3165