Volkswagen Golf R-Line. Na sportowo

Volkswagen rozszerzył ofertę dodatkowych akcesoriów o sportowy pakiet R-Line

Volkswageny, które kochamy

Pakiet R-Line będzie po Comfortline i Highline kolejną linią wyposażenia w siódmej generacji Golfa. Kompakt z Wolfsburga otrzyma bardziej sportowy wygląd. Zestaw przygotowany jest przez Volkswagen R GmbH.

Nową opcję wyposażenia podzielona została na elementy zewnętrzne i wewnętrzne. Golfa R-Line wyróżnia mały tylny spoiler, boczne listwy, lakierowany na czarno dyfuzor, grill ze znakiem R-Line i 17 lub 18 calowe fegi Salvador. Pakiet na rynku niemieckim, nie wliczając felg kosztuje około czterech tysięcy złotych. W środku sportowy Golf otrzyma listwy na progach, aluminiowe nakładki na pedały, kierownicę i lewarek obszyty skórą, sportowe fotele z naszywką R-Line. Za to zapłacimy, w zależności od wersji początkowego wyposażenia od 2600 złotych do 4000 złotych. Komu wygląd zewnętrzny to za mało może doposażyć Golfa w sportowe, obniżone zawieszenie, które współdziała z progresywnym układem kierownicznym.

Więcej o:
Komentarze (8)
Volkswagen Golf R-Line. Na sportowo
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • kamito

    0

    Mnie ogólnie podobają się pakiety R line VW są delikatne a zarazem agresywne no i nie za drogie

  • fragles102

    Oceniono 5 razy -1

    Śliwa debilu w tytule nie masz napisane czego to jest konkurent
    przecież musi bycz czyjs hehe

  • potulnyqumotr

    Oceniono 2 razy -2

    O poprzedniej generacji tak pisał w WieszJak Kamil Fraszkiewicz:

    Prawdziwie sportowe emocje zapewniają silniki stosowane w wersjach GTI oraz R. W tej pierwszej samochód dysponuje mocą 210 KM (235KM w wersji jubileuszowej „Edition 35”), w drugim wariancie ma aż 270KM, które trafiają na wszystkie cztery koła poprzez układ Haldex. Niestety okazuje, że Golf GTI cierpi sporadycznie na podobne problemy z łańcuchem rozrządu co wersja 1.4 TSI. Efektem tego jest zniszczenie silnika na skutek kontaktu zaworów z tłokami.
    Dostępna w autach Volkswagena skrzynia DSG to urządzenie, które wniosło nową jakość w zakresie automatyzacji zmiany biegów. Za sprawą mechanizmu wykorzystującego do pracy dwa sprzęgła, zapewnia błyskawiczną zmianę biegu. Niestety w wersji 1.4 TSI 7-biegowa skrzynia DSG zawodziła, czego objawem było charakterystyczne szarpanie w trakcie zmiany przełożenia z pierwszego na drugi bieg (przy rozgrzanym silniku). Do wymiany kwalifikowały się oba sprzęgła (koszt ok. 8000 zł w ASO). Usterka najczęściej objawia się przy przebiegach ok. 15-25 tys. km (nr akcji serwisowej TPI: 2026097/6). Skrzynie manualne zapewniają precyzyjny wybór biegu i nie przysparzają problemów eksploatacyjnych.

    Mogłaby redakcja popytać producenta o te rzeczy i rozwiązania.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX