Lexus IS od 134 900 zł

W polskich salonach Lexusa można już zamawiać najnowsze wcielenie modelu IS. Ceny nowego konkurenta Audi A4, BMW serii 3 i Mercedesa klasy C startują od 134 900 zł

Lexus LF-LC dostał zielone światło

Klienci mają do wyboru dwie odmiany modelu. IS 250 napędzany jest benzynowym V6 o pojemności 2,5 litra, generującym moc 207 koni mechanicznych i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik współpracuje z ośmiostopniowym automatem i potrafi rozpędzić auto do "setki" w czasie 8,1 sekundy. Maksymalna prędkość to 225 km/h, a średnie zużycie paliwa wynosi według producenta 8,6 l/100 km.

Drugą jest IS 300 - pierwsza hybrydowa odmiana modelu. W tym przypadku silnik również ma pojemność 2,5 litra, ale zamiast sześciu cylindrów w układzie "V" ma cztery cylindry w rzędzie. Motor benzynowy współpracuje z silnikiem elektrycznym, generując łączną moc 223 KM. Potencjał hybrydowego tandemu przekazywany jest na koła za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni CVT. W sprincie do prędkości 100 km/h IS 300h jest odrobinę wolniejszy od odmiany spalinowej (8,3 sekundy). Może za to pochwalić się dwukrotnie niższym zużyciem paliwa. W trybie mieszanym na przejechanie 100 km potrzebuje zaledwie 4,3 l paliwa.

>> Tu znajdziesz ceny wszystkich modeli Lexusa sprzedawanych w Polsce <<

Auto dostępne jest w sześciu wariantach wyposażenia. Do 16 lipca można, niezależnie od wybranego rodzaju napędu, kupić IS-a w podstawowej odmianie (Elite) za 134 900 zł. Jest to przedsprzedażowa oferta promocyjna. Później wyjściowa cena 300h będzie wynosić 159 700 zł.

Wersja wyposażenia IS 250 IS 300h
Elite 134 900 zł 134 900 zł* (157 900 zł)
Business 155 300 zł 177 600 zł
Elegance 151 600 zł 173 900 zł
Comfort 176 900 zł 198 700 zł
F Sport 204 100 zł 226 300 zł
Prestige 204 100 zł 226 300 zł

*oferta aktualna do 16 lipca br.

Więcej o:
Komentarze (39)
Lexus IS od 134 900 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • szymi_mispanda

    Oceniono 18 razy -16

    coz za wybor silnikow - 2.5 v6 200 kuni albo 2.5 r4 200 pare kuni ze skrzyniom od tramwaja i bateriami w dupie (co wazom tyle ze akurat niweluje te pare kuni wiencej)

    isf oczywiście nie bedzie

  • co-rel

    Oceniono 21 razy -11

    V6, 2,5 l – 207 koni, 250 Nm, 8,1 do 100, skąd oni go wytrzasnęli? Z polskiego szrotu z 30-letnimi trupami?
    Jak już producent podaje średnie spalanie 8,6 l, to pewnie chlać będzie pod 12. Kto to kupi – jeszcze na dodatek z tym kretyńskim grillem? Ten model to będzie klapa na całej linii.

  • antyglobalist

    Oceniono 19 razy -7

    Ależ spaskudzili samochód z przodu,zepsuli cały efekt....

  • fragles102

    Oceniono 11 razy -5

    SIŃCZUK BARANIE !!!1PRZECIEŻ TO NOWY KONKURENT FOLCWAGENA GOLFA HEHE

  • lech2011

    Oceniono 17 razy -3

    A nowa Skoda 1.8 do setki ma 7,3.
    Jak nie ma różnicy, to po co przepłacać ?

  • pluuto

    Oceniono 13 razy -3

    Nieźle by wyglądał gdyby nie ta zryta atrapa będąca marną podróbą atrapy Audi

  • fragles102

    Oceniono 4 razy -2

    KOLEJNY KONKURENT GOLFA SIŃCZUKA hehe

  • przemekthor

    Oceniono 2 razy 0

    Fantastyczny. Jest jak wyrżnięcie pięścią. Do tego V6 bez turbo i innych gówien typu bezpośredni wtrysk. Przeżyje każde aktualne audi czy bmw o 20 lat a i wygląda sto razy lepiej. Biorę dwa :)

  • Gość: nahmitoauto

    Oceniono 1 raz 1

    własnie go zamówiłem i czekam. Jeździłem na jazdach próbnych ale coś mułowaty na tym silniku elektrycznym.
    Ogólnie nie jest zły a cena adekwatna. Pożyjemy zobaczymy.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX