Komentarze (37)
Arrinera Hussarya w polskiej drogówce
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: kordian

    0

    na policje to my mamy dobry sposób monitoring pojazdów od flotis.pl z antyradarem

  • Gość: to ja...

    0

    na piechotę niech chodzą...

  • Gość: ghali

    Oceniono 4 razy 0

    Czytaj złamasie co piszą - kolejne wizualizacje.

  • Gość: Veyron

    Oceniono 1 raz -1

    Polacy są zdolni, ale mają tendencję do kopiowania od innych.

  • Gość: JK Design

    Oceniono 6 razy -2

    Witam,

    Oszczędźcie sobie Państwo jak bardzo produktywnych opinii
    Jeżeli wypowiadasz się na forum to wnieś w to wypowiedź przydatną informacje.

    Kto zna się na tym rzemiośle konstruowania pojazdu wie ile trzeba włożyć nakładu czasu pracy a przede wszystkim pieniędzy.

    Free hand Sketches , wszelkiego rodzaju ilustracje samochodu to jest pierwszy etap pracy projektantów, również przydają się do procesu Benchmarking'u.oraz do podgrzaniu atmosfery na oczekiwanie na premierę.

    Czy czołowi producenci chwalą się etapami prac krok po kroku tym że wykonali ramę a teraz przechodzą do montażu silnika?
    Prezentują element produktu lub gotowy produkt który zachęci potencjalnego nabywcę.
    To dlaczego wymagacie tego od Arrinery by prezentowali śrubkę po śrubce ?

    Z czego co wiadomo to powstał już pierwszy prototyp Arrinery I który służył jako baza badawcza "muł testowy dla podzespołów który będą zamontowane w gotowym pojeździe.
    Obecnie również trwają badania nad aerodynamiką karoserii pojazdu.

    Co do designu i języka stylizacji samochodu, Pavlo oraz ekipa odpowiedzialna za model w środowisku CAD wykonali bardzo dobrą robotę.

    Kształt karoserii wygląda bardzo dynamicznie są w nim zawarte ciekawe formy.
    Proszę porównać Hussarię z Lamborghini, jedynie do czego można się tak bardzo przyczepić to do załamania linii wlotów powietrza w przednim pasie pojazdu,są do siebie bardzo podobne przez to Hussarya kojarzy się z Lamborghini

    Profil boczny samochodu jest podyktowany prawami aerodynamiki przy tej bryle pojazdu (po co wywarzać otwarte drzwi?) , więc zbytnio nie da się tutaj okazać oryginalności przy projektowaniu boku .Standardowo silnik umieszczony centralnie wloty umieszczone na odcinku tylnich nadkoli, służące do doprowadzenia powietrza do komory silnika oraz do chłodzenia hamulców znajdujących się na osi tylniej.

    Myślę za Hussarya spokojnie może nawiązać walkę pod względem designu z zagranicznymi potentatami.
    Arrinera powinna skupić się na dopracowaniu karoserii , nadać jej charakterów i smaczków stylistycznych na które może zatrzymać się oko, nadać mu historię. np.( nadać w elementach bryły motywy który tak bardzo charakteryzował polską husarię) bo tego bardzo brakuje w niej .Samochód ma potencjał dlatego warto nad nim porządnie popracować.

    Szanowni Państwo zamiast pisać bluzgi które są nasycane przez media, może zacząć wspomagać projekt?
    To nic nie kosztuję a przeniesie o wiele większe korzyści dla Nas wszystkich.

    Podejrzewam że portal przeglądają również pracownicy Arrinery, dlatego warto pisać uwagi co podoba się w pojeździe a co nie podoba. Te uwagi bardzo będą im pomocne przy konstruowaniu samochodu.

    Pozdrawiam,

    JK Design

  • Gość: tomboy

    Oceniono 2 razy -2

    a co te gamonie w polskim rzadzie nie mają na co pieniedzy przeznaczac??!! DEKLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX