Porsche Panamera po faceliftingu | Galeria

Wczoraj pokazaliśmy pierwsze zdjęcia odświeżonej Panamery i podaliśmy garść - wówczas jeszcze niepotwierdzonych - informacji na temat napędu limuzyny Porsche. Dziś publikujemy obszerną galerię zdjęć wraz z oficjalnymi danymi dotyczącymi silników

Ile trzeba zapłacić za nową Panamerę i inne modele Porsche?

Facelifting nie przyniósł wielu zmian stylistycznych, ale kompletnie przebudował ofertę Panamery. Samochód nie będzie już dostępny z manualną skrzynią biegów. W ofercie pozostaną wyłącznie 7-biegowy, dwusprzęgłowy automat PDK oraz 8-biegowy Tiptronic S (dostępny z dieslami i hybrydą). W kwestii silników też wydarzyło się sporo. Zacznijmy od Panamery S i 45.

Do momentu liftingu do "esek" trafiało 4.8-litrowe V8. Teraz pod maską znajdziemy 3-litrowe, podwójnie doładowane V6 o mocy 416 KM. Ale nie jest to jedyna nowość. W poliftingowej Panamerze debiutuje wersja Executive, czyli odmiana przedłużona o 150 mm. Opcja ta będzie dostępna dla Panamery S, 4S i Turbo.

Znacznie więcej wiemy na temat nowego układu hybrydowego. Do napędu Panamery S E-Hybrid służy silnik elektryczny o mocy 95 KM oraz benzynowe V6 o pojemności 3 l i mocy 320 KM. Nowa hybryda to połączenie zadowalających osiągów z bardzo ograniczonym apetytem na paliwo. Porsche obiecuje, że "ekologiczna" Panamera zużywa średnio 3,1 l benzyny na 100 km i jest w stanie przejechać 36 km przy użyciu wyłącznie silnika elektrycznego. Auto przyspiesza do setki w 5,5 s.

Niemcy zapowiedzieli, że w przyszłym roku zaprezentują nowego diesla, który zastąpi obecnie montowaną jednostkę wysokoprężną. Światowa premiera odświeżonej Panamery odbędzie się pod koniec kwietnia w Chinach.

Więcej o:
Komentarze (8)
Porsche Panamera po faceliftingu | Galeria
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: fragi102

    Oceniono 6 razy 2

    dziwi mnie brak wiedzy i informacji jakiej produkcji jest napęd hybrydowy w bmw
    takie rzeczy powinni wiedzieć dziennikarze

  • Gość: gość

    Oceniono 10 razy 0

    W dalszym ciągu brzydka jak noc listopadowa.

  • Gość: Podpisz się

    Oceniono 4 razy 0

    Ale badziewie...myślałem, że gorzej niż w Cayenne juz być nie może. Ale się myliłem. Wnętrze tworzone w pijackim widzie jak w nowych Fordach, elementy ni przypiął ni wypiął:( To kompletna antyteza spójności i proporcji 911. Klienci zza Buga już się ślinią na widok tego truchła...

  • kermit.dolomit

    Oceniono 10 razy 0

    Kolejne eko-ścierwo

  • Gość: Piotrek

    Oceniono 5 razy -1

    Przepiekny samochod.

  • Gość: xyz

    Oceniono 5 razy -1

    Przy podejściu profesjonalnym, warto byłoby zamieścić również zdjęcia poprzednika dla porównania, a tak ...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX